treningsdagboka-com Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei Hvilket filformat skal jeg bruke når jeg skal formatere min Nokia N73 og Sandisk Minis SD 2GB? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) FAT skal brukes på minnekort! Endret 21. juli 2007 av Stig-Arne Lenke til kommentar
treningsdagboka-com Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Hmmm nå har jeg formatert minnebrikka.... MEN når jeg legger inn mp3 filer og setter minnebrikka inn i mobilen finner jeg ikke igjen filene.. uansett hvor jeg leiter... Så jeg prøver å formatere brikken igjen, uten hjelp... hva har skjedd? Når jeg går inn på filbehndling på mobilen under minnebrikka, står det at det ligger en del mapper på minnebrikka, som f.eks. Annet, bilder, Data, lifeblog, Lydklipp og Videoklipp. disse mappene finner jeg ikke på pc'n... noen som kan hjelpe meg? Endret 22. juli 2007 av treningsdagboka-com Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har du forsøkt å formattere minnebrikken fra telefonen først? Lenke til kommentar
treningsdagboka-com Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Har du forsøkt å formattere minnebrikken fra telefonen først? 9118511[/snapback] ja...hjelper ikke.. finner ikke mappene som mobilen sier ligger på minnebrikka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå