oya Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei! Dersom jeg kjøper en bærbar pc fra Amentio, og det blir noe feil med den. Kan jeg da levere fysisk inn i Trondheim, uten å måtte sende via posten? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Oppstår det en feil med et produkt du kjøper på internett er det nettbutikken som skal dekke alle kostnader, også portoen. Du må høre med butikken hva slags returmåter de aksepterer. Men skulle tro de aksepterer å ta den i mot fysisk ettersom de da slipper å refundere deg portoutgiftene. Lenke til kommentar
oya Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg bestilte en mobiltelefon fra dem, og den ble sendt fra Stokke. Synes det var litt rart, da alle adresser på internettsiden er i Trondheim Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 De har vel ingen lagre selv, alt sendes direkte fra grossist. Lenke til kommentar
oya Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Har sendt mail til dem for å høre. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Amentio kjøper det produktet du har bestilt fra den levrandører som er billigst å ber den om og sende det direkte til deg. Sist jeg bestilte fem ting derfra så endte jeg opp med fire pakker, hvor de kom fra tre forskjellige levrandører. Men siden det er de som er firmaet du har kjøpt det av så er det de som skal levere det til service hos Infocare. Så kan ikke se noe problemer med at du leverer det direkte til dem. Endret 24. juli 2007 av Loc Dogg Lenke til kommentar
oya Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Fikk svar at det ikke var noe problem. De vil sende den videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå