Blaster2k Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Vilken programvare er fin å bruke når man skal se/recorde med et TVkort? Takk Lenke til kommentar
GTS Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Cyberlink PowerVCR fungerer bra til opptak. Kan også brukes til å se TV på, hvis ikke jeg husker helt feil. Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Linker og gennerell informasjon her: www.tv-cards.com[/url] Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Takk til deg også Lenke til kommentar
Jove Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Noen som vet hva som er galt da? Får bilder, alle kanelene som jeg har på kabel-tv. Men ikke lyd. Har prøvd forskjellige programmer. Noen instillinger jeg må forandre på? Hva skal SOURCE til lyd være når en bruker tv-kort? Har vanlig lang antenne-kabel. (coax?) Cinergy 400. Windows XP. Ny maskin. Vennlig hilsen Jan Ove Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 På mitt TV-kort måtte jeg ha en kabel enten intern fra TV-kort til f.eks. AUX på lydkort, eller en ekstern kabel fra Audio-out på TVKortet til Line-in på lydkortet. VirtualDUB er forresten genialt til å ta opp med. Kan ta opp >4G filer (evt. automatisk dele opp i flere mindre filer som kan behandles som èn) og låse lyd til bilde. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 På mitt TV-kort måtte jeg ha en kabel enten intern fra TV-kort til f.eks. AUX på lydkort, eller en ekstern kabel fra Audio-out på TVKortet til Line-in på lydkortet. VirtualDUB er forresten genialt til å ta opp med. Kan ta opp >4G filer (evt. automatisk dele opp i flere mindre filer som kan behandles som èn) og låse lyd til bilde. Takker for svar. Nå har jeg (desverre) on-board-lydkort. Og siden jeg bruker 5.1 så brukes både line-in og line-out på lyd-tilkoblingene. Kanskje jeg tørr meg inni datan for å se om der er tilkoblingsmuligheter på hovedkortet? Kan det være noe annet enn AUX jeg kan bruke internt? Har Asus P4PE. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hmm.. vanlig internt pleier å være AUX, TAD og CD. Du kan kanskje bruke CD inngangen, og heller velge digital-lyd på CDROM/DVD/Brenner. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hmm.. vanlig internt pleier å være AUX, TAD og CD. Du kan kanskje bruke CD inngangen, og heller velge digital-lyd på CDROM/DVD/Brenner. Javel, takker Hva er TAD? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 TAD = Telephone Answering Device Tviler på at denne har særlig god kvalitet. Vet ikke om den er stereo engang. :-? Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Når jeg skal recorde på feks. TerraTec TV kommer det: TerraTec TV Software for WDM drivers har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne... også lukker programmet seg. Er det en måte å fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå