thadon Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ja, har funka fint før både på pc og creativen min, men jeg får ikke lyd i høytalerene. Lampen lyser som indikerer at strøm er koblet til. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325446 har denne, ikke noe dyre greier. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du er sikker på at alle kabler er koblet riktig og sitter fint inne? Du har prøvd å reinstallere drivere for lydkortet? Du må isolere problemet... er det høytallere eller lydkort som er problemet. Koble til MP3 spiller for eksempel til høytallere å sjekk om de fungerer. Tilsvarende, prøver du med andre høytallere eller headset på PC-en. Da vet du hvor problemet ligger... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 som sagt, har funka fint med creativen min før, men ikke nå lengere. Alt er koblet riktig Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Bare kontakt komplett og få dem til å sende det et nytt. Det skal gå fint det, komplett har veldig god service. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Kjøte ikke dem hos komplett, får vel bare kjøpe nye da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå