Gå til innhold

Socket 478-kjøler meg egen festemekanisme

ATWindsor

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel pentium 4 nortwood på socket 478. Som dere kanskje vet så har denne en plastbrakett-sak rundt sokkelen som stock-kjøleren festes i, problemet er at denne braketten er så og si ødelagt hos meg, og dermed ikke sitter særlig godt.

Jeg er ute etter en (billigst mulig) kjøler som passeer til socket 478, og som ikke bruker denne braketten til feste (dvs at den bruker skruer, eller sin egen feseplate bak hovedkortet eller liknende, det viktigste er at den kun trenger hullene i hovedkortet, og ikke noe mer).

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en gammel pentium 4 nortwood på socket 478. Som dere kanskje vet så har denne en plastbrakett-sak rundt sokkelen som stock-kjøleren festes i, problemet er at denne braketten er så og si ødelagt hos meg, og dermed ikke sitter særlig godt.

Jeg er ute etter en (billigst mulig) kjøler som passeer til socket 478, og som ikke bruker denne braketten til feste (dvs at den bruker skruer, eller sin egen feseplate bak hovedkortet eller liknende, det viktigste er at den kun trenger hullene i hovedkortet, og ikke noe mer).

AtW

9114303[/snapback]

Melder meg på denne tråden, trenger anbefaling på dette selv. Memo to self: gå vekk fra prinsippet om at det som ikke går med makt, går med mer makt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...