Blue Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Når jeg setter inn Flash i hjemmesiden så vill den ikke laste opp. Er det ikke mulig å ha Flash hos telenor, eller er det noe anet som gjør det? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Er du sikker på at du har med riktig patch til swf fila? sTore og Små bokstaver? Er HTML dokumentet riktig kodet for å vise Flash filer? <object width="260" height="279"><param name="Oversiktskart" value="/sidedesign/norge.swf"><embed src="bilder/sidedesign/norge.swf" width="260" height="279"></embed></object> bruker jeg på Flash 4 filmer Denne koden sjekker ikke om du har Flash installert. Men det har jo alle som kjører Windows Håper dette hjalp deg litt Vennlig hilsen LobSTer Lenke til kommentar
Blue Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Problemet er altså i opplastinga, selve siten virker fint offline Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 har du med alle filene dA? Hvis du laster opp siden som html må du huske og ha med swf fila... Jeg har hatt masse flash inn epå telenor sine server... blant annet denne, www.every1-script.tk , som nå ligger på en annen server. Men den funka fint på telenor sin og... yeah baby hopp i høyet Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Dersom problemet ligger i selve uploading'a bør du sjekke FTP klienten din. Eventuelt prøve en annen klient. Swf filer overføres greit til online.no serveren, så problemet ligger nok i klienten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå