Arve Systad Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Synest ikkje meininga endrar seg veldig mellom dei to der. Den første høyrest berre veldig klønete ut, dårlig skrive. Den andre betyr "Lær deg norsk. Om du ikkje gjer det vil du virke useriøs". Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Synest ikkje meininga endrar seg veldig mellom dei to der. Den første høyrest berre veldig klønete ut, dårlig skrive. Den andre betyr "Lær deg norsk. Om du ikkje gjer det vil du virke useriøs". 9214398[/snapback] Var det jeg trodde også. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Morsomt med språk iallefall. Slik jeg tolket det: Skrevet: Lær deg norsk, ellers virker du useriøs Tolkning: Lær deg norsk, sånn ellers så synes jeg du er useriøs. Skrevet: Lær deg norsk ellers virker du useriøs. Tolkning: Lær deg norsk hvis ikke vil det se useriøst ut. Hvilken setning som er den mest riktige skal ikke jeg begi meg ut på. At setningen uten komma skal virke klønete kan jeg ikke skjønne. Slik jeg har lært det skal det ikke være komma fremfor uselvstendige verb (og, eller, men, for). Siden du har brukt ordet "ellers" så er jeg i tvil om hva som er riktig i denne sammenhengen. Men nå er jeg skikkelig OFF-topic her. Det var egentlig ikke meningen. Ville bare belyse at folk kan tolke ting forskjellig ved kommabruk. Og slik jeg tolket det så det "værre" ut enn det du ville fortelle trådstarter om. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 han skrev det i "anførselstegn" Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ja, hva med det? Fortsatt skrivefeil. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Se der... man lærer hver dag man lever. Har sikkert masse skrivefeil jeg også. Jeg har heller ikke kommentert om det er rett eller galt. Ville bare si at det kunne tolkes på en "ond" måte. Kim... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Nå var det _jævli_ mye offtopic her. Men jeg jobber med å gjøre siden bedre, og legger snart ut en forbedret versjon fra all kritikken deres. Men er uenig, og kommer ikke til å endre headeren desverre siden som jeg nevner før det ikke er en header, men firmaets logo. Takk for kritikken Lokaltog, jeg respekterer dine tidligere sider som jeg ofte var innom som du desverre ikke har hatt oppe på en _god_ stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå