cvictoria Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Vil ha ny tlf med TrackID. Hvilke tlf har dette? :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har w880i, og den har det... Lenke til kommentar
DTS Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Disse har TrackID: K810i, W580i, W610i, W660i, W710i, W850i, W880i & W950i. Endret 22. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
cvictoria Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 takk for svar hvilke av disse tlf kan anbefales? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Som du ser i signaturen min, så er jeg en svoren Nokia-bruker da... Men... Har testet både K810i og W880i... Hvilken av de ovennevnte du skulle ha valgt kan ikke jeg svare på, for det spørs litt hva slags andre kriterier du har for din nye telefon også... Har du et krav om at telefonen skal ha 3,2Mpx kamera og ellers gode taster, så velger du K810i. Stiller du ikke så strenge krav til kamera (2Mpx), og litt vondere taster. Men derimot en TYNN og snerten walkman-mobil. Ja, så velger du W880i. Kan etter det jeg har testet, anbefale begge disse m.a.o. Endret 23. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
arenei Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Disse har TrackID: K810i, W580i, W610i, W660i, W710i, W850i, W880i & W950i. 9119923[/snapback] + K530i, K550i.. Lenke til kommentar
cvictoria Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 har n73 ME og er fornøyd med den for å si det sånn di tingene som n73 ikke har som kan friste meg til å bytte tlf, og som virker interessant er evnt track id.. eller den funskjonen SE har der cammet tar mange bilder og du kan plukke ut det beste... ting som er spesielt viktige for meg er gode taster til å skrive mld med, liker godt n73 der.. mao er w880i uaktuell.. ellers batterikapasitet er veldig viktig. ting som at tlf er liten, at den er en walkmanmobil etc er pluss men ikke nødvendig.. liker "avanserte tlf" , altså ikke en enkel tlf en bare kan sende sms og snakke i tlf med, men som har litt mer å by på.. har vært i en mobilbutikk der jeg spurte etter en tlf med en spesiell funskjon (noe jeg da savnet på min tlf, hva det var husker jeg ikke nå..) da kom han med to forslag og så sa han at men den ene var veldig komplisert så den var kanskje ikke aktuell.. altså "en tlf som har det meste"... vel, jeg vil ha en tlf som har det meste! hehe.. alt kan jeg ikke få, men jeg liker funskjoner, liker at det er mer en bare standard, men jeg kan kutte noen ting til fordel for andre... men batteriet er viktig... det kan ikke være dårlig.. og er det en mobil som har dårlige knapper når det gjeldr å skrive sms, da klikker jeg! mp3 spiller har jeg så det er ikke det viktigste i verden.. langt innlegg men kanskje noen gadd å lese det og har noen forslag? hehe jeg får vente å se.. ~Victoria~ Lenke til kommentar
DTS Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Har du N73, så har du vel det meste allerede da (ihvertfall har du mulighet til å få telefonen til å oppføre seg akkurat slik du vil)... Ikke støtte for TrackID, men likevel... Skal du velge mellom de to jeg nevnte, så ville jeg da valgt K810i ja. Tror du skal få veldig vondt i fingrene etter endel SMS-tasting med W880i... Kun W950i av disse SE-modellene som er en smarttelefon da btw. Endret 25. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
cvictoria Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Har du N73, så har du vel det meste allerede da (ihvertfall har du mulighet til å få telefonen til å oppføre seg akkurat slik du vil)... Ikke støtte for TrackID, men likevel... Skal du velge mellom de to jeg nevnte, så ville jeg da valgt K810i ja. Tror du skal få veldig vondt i fingrene etter endel SMS-tasting med W880i... Kun W950i av disse SE-modellene som er en smarttelefon da btw. 9132022[/snapback] er egentlig veldig fornøyd med N73 men TrackID kan den ikke få.. Det er en ting til som jeg har ventet lenge på å håpet på at skulle komme, ett program der en kan skrive inn når sms'ene du vil sende skal bli sendt.. f.eks: Jeg skriver en sms til "Remi" og gratulerer han med dagen nå, men skriver inn at den skal sendes den 1. august klokken 12.. men ett sånt program kommer visst aldri, (jeg har dårlig tolmodighet ) hvilke ville du anbefalt av k810i, w950i og N73, og hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå