Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Funnet steroider hos lillesøster

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Har det med å snoke rundt på rommet til lillesøstra mi når jeg er på besøk, bare for å sjekke at hun ikke driver med noe dumt og kaste ting hun kan skade seg på.

Sist gang jeg var det fant jeg 4-5 tomme glassbeholdere det sto "testoviron depot" på. Googla dette og fant det her. Hva i alle dager skal en 15-åring som aldri har trent en dag i hele sitt liv og bare drekker med det her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Dette er vel grunnen:

I løpet av 1-2 uker vil brukeren oppleve økt energi, selvtillit, appetitt, større pump og økt velvære. Noen førstegangsbrukere kommer i en nesten euforisk tilstand.

Hun piffer seg opp tenker jeg.. :roll:

Edit: typo

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Hvorfor skal han ta det med ro egentlig? Det er ikke akkurat godt for helsa å ta så store doser av steroider.

9113950[/snapback]

Det er mye som kan virke skummelt når man ikke har utdannelse eller ikke har greie på hva en holder på med selv. Og lete rundt på diverse nettsteder for å "finne" løsningen på eventuelle problemer, gjør at man skaffer seg selv "gråe hår" fort.

Er man virkelig bekymret ta det opp med søstera direkte, eller gå til mamma/pappa. Det er ofte det beste. At hun har disse preparatene kan jo ha en logisk forklaring.

Men.. og "rote" rundt i andres private saker og private sfærer, er heller ikke særlig bra, eller?

Lenke til kommentar
Hva skal en jente med steroider egentlig? Få skjegg og hår på brystet?

9114537[/snapback]

I løpet av 1-2 uker vil brukeren oppleve økt energi, selvtillit, appetitt, større pump og økt velvære. Noen førstegangsbrukere kommer i en nesten euforisk tilstand.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal han ta det med ro egentlig? Det er ikke akkurat godt for helsa å ta så store doser av steroider.

9113950[/snapback]

Det er mye som kan virke skummelt når man ikke har utdannelse eller ikke har greie på hva en holder på med selv. Og lete rundt på diverse nettsteder for å "finne" løsningen på eventuelle problemer, gjør at man skaffer seg selv "gråe hår" fort.

Er man virkelig bekymret ta det opp med søstera direkte, eller gå til mamma/pappa. Det er ofte det beste. At hun har disse preparatene kan jo ha en logisk forklaring.

Men.. og "rote" rundt i andres private saker og private sfærer, er heller ikke særlig bra, eller?

9114006[/snapback]

Du vet hva steroider som regel brukes til, sant?

Ta en alvorsprat med henne, om hun gjør det for å bli mann, så kansje hun trenger en trøstende skulder eller noen å snakke med, om det er for å dope seg, så bør du i hvert fall snakke med henne.

Lenke til kommentar

Kanskje hun simpelthen har svært dårlig selvtillit, og har snakket med en eller annen luring som har påstått at det kan hjelpe.

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men at det finnes mange spesielle i den alderen er det ikke å legge skjul på. Ikke at det ikke er det i alle aldre, men at hun nok kanskje er litt utsatt akkurat nå. Ta en alvorsprat med foreldre, og legg skylda over på dem i tilfelle. Si at det skal si at de fant boksen, ikke du.

Lenke til kommentar
Har det med å snoke rundt på rommet til lillesøstra mi når jeg er på besøk, bare for å sjekke at hun ikke driver med noe dumt og kaste ting hun kan skade seg på.

Sist gang jeg var det fant jeg 4-5 tomme glassbeholdere det sto "testoviron depot" på. Googla dette og fant det her. Hva i alle dager skal en 15-åring som aldri har trent en dag i hele sitt liv og bare drekker med det her?

9113917[/snapback]

"

"Dette kan også gjøre at kroppen ikke så lett lagrer fett etter ”kvinnelig mønster”, som for eksempel på hoftene."

slankemiddel har hun sikkert blitt fortalt men glemt dette

Bivirkninger:

Gynekomasti

Væskeretensjon

Høyt blodtrykk

Håravfall

Økt hårvekst

Kviser

Økt kjønnsdrift

Impotens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...