frenzy81 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg kjøpte nettopp ny p4-2533MHz med 1gig ram og et abit hovedkort. Fra før hadde jeg en P3, men jeg tenkte jeg skulle få til å bare bytte hardwaren, og så få startet opp igjen på en eller annen måte. Kjører WinXP Pro. Men uansett hva jeg prøver nuh, så får jeg bare blåskjerm. Regner med det er hovedkort-driverne som mangler på disk'en, og at det er det som er fu*k-up'en. Noen som har noen tips til meg, hva jeg skal gjøre for å slippe å måtte installere xp på nytt? Må nok hive i igjen gamle-hk'et og cpu, så da kan jeg jo prøve å installere de nye hk-driverne på disken, og så prøve på nytt igjen... Alle tips mottas med takk! .a Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 formatering anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Vil nok si at en format + install eller dumping av windows mappa er den beste løsningen.. :wink: Lenke til kommentar
frenzy81 Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Uh...kay Jeg får vel slenge inn pentium3'en igjen slik at jeg får tatt backup... Jaja, takk for raske svar ihvertfall. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ville nok spart meg for den "hive inn" biten. Formater du.. ellers har jeg en kamerat som har problmer med et Abit hovedkort... Håper seff. at du ikke har det da... Lenke til kommentar
QTC Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Ville nok spart meg for den "hive inn" biten. Formater du.. ellers har jeg en kamerat som har problmer med et Abit hovedkort... Håper seff. at du ikke har det da... Ja alt for mye styr og bytte tilbake til P3 system... mye enklere og formatere og innstalere XP på nytt... Lenke til kommentar
alexio Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 jeg går ut i fra at bluescreenen sier noe om harddisk feil?? Dette er et vanlig problem ved bytte av chipset, vært gjennom liknende et par ganger, men da stod det om amd-systemer.. formatering er nok det eneste som hjelper.. dessverre.. mvh alexander norsted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå