LarsBarstad Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Noen som vet om hard-bundle'n inneholder retail pakkede spill eller kun softcover? Ble litt lang i maska når jeg plukket opp PS3 pakke fra Lefdal i dag, pakken inneholdt kun en PS3 vanlig utgave + Motorstorm. Etter en kjapp telefon til Lefdal så viste deg seg at de sender ut selv om de ikke har alt på lager, så resten blir ettersendt når det kommer inn. Jaja, kunne vært verre, kunne vært bare Spiderman 3 som lå med... Dere andre som venter på pakke fra Lefdal, vær obs på at det ikke nødvendigvis blir full pakke med en gang! Lars Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg var å handla ps3 pakken i det tilbudet ble annonsert, og de som jobba på butikkene jeg var innom når jeg skulle kjøpe hadde ikke fått det helt med seg i og med at jeg måtte informere dem om tilbudet ^_^ men fant til slutt en plass hvor de hadde ting i orden og fikk handla, men de var litt sløve på detaljene der også, i og med at jeg fikk velge vilke 2 spill jeg ville, og ikke bare resistance og motorstorm Lenke til kommentar
toygard Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Samme her, pakket nettopp ut PS3 + Motorstorm. Tenkte jeg skulle ta et raskt søk her før jeg ringte dem, så takk for informasjonen, Lars. Det vel bedre at de gjør det sånn enn at vi må vente, men jeg får håpe det ikke blir noe kluss med ettersendingen. Lefdal er ikke kjent for å svindle folk antar jeg? Endret 21. juli 2007 av toygard Lenke til kommentar
toygard Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Noen som har fått resten ettersendt eller? Begynner å bli lei av Motorstorm. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 vil vel si det er litt mer spill varighet i resistance .. du kan foreksempel spille på nett å få deng av Zaleeeek Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hehe, R:Fom har egentlig veldig fengende historie som man blir sugd opp av. Online er noe for seg selv, lenge siden det har vært så gøy og spille online og bli plaffet ned av hagle som human Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Venter fremdeles jeg... har forsøkt å ringe Lefdal for å sjekke status men det er jo håpløst å komme gjennom. Lars Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 er ikke annet og gjøre lars enn og ringe vær dag til du får det.. samme hvor lei de blir av deg er det bare ringe mase Lenke til kommentar
toygard Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg skrev en mail i forrige uke og da sa de at spillene var ventet inn på hovedlageret den 29. juli. Hvis det er tilfelle kan vi vel vente en hentelapp i postkassa i morgen hvis vi er heldige. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Kom omsider gjennom, ikke sendt noe mer foreløpig. Kanskje jeg skal stikke på lokale Elkjøp og kjøpe Resistance, og så returnere kopien som kommer fra Lefdal i uåpnet tilstand når den dukker opp? Lars Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 du har jo betalt for den andre så du vil jo ikke få pengene tilbake .. du har jo kjøpt en "bundle" Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) du kan forsåvidt bruke 30 dager returrett på elkjøp ved ubrutt embalasje Edit: Imsdalo da får han pengene tilbake Endret 31. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 betyr ike det han må levere tilbake hele greia siden han har kjøpt bundle? mener huske det var slik Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg leverer spillet fra Lefdal (uåpnet) tilbake til Elkjøp, varen er identisk, og hos Elkjøp har jeg jo kun kjøpt spillet. Tror ikke det er noe problem i praksis. Men klart, det er vel ikke akkurat slik Elkjøp hadde tenkt at returretten skulle brukes... Lars Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det kommer jo helt ann på om elkjøp har notert seg serienummeret på eksemplaret de solgte deg, da vil du jo ikke få noe penger tilbake. Om folk skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Så nøye er dem dessverre ikke, hvertfall ikke når jeg leverer tilbake ting jeg ikke er fornøyd med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå