Gå til innhold

Har 360 dumt og kjøpe wii?

P0nduz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil si at Wii har mye mer holdbarhetsfaktor enn f.eks xbox360. Jeg eier ikke en Wii konsol selv, men syns det er like morro hver gang jeg tar turen bort for noen svette timer med Wii sports.

Wii er absolutt ikke noe dårlig kjøp ;)

Lenke til kommentar

Har had Wii siden den ble lansert og er fremdeles ikke lei den, av merkverdige årsaker. Den har jo et labert spillbiliotek, men likevell finner jeg den morsom.

Mye av dette kan skylles at den spiller NGC spill perfekt samt at du har mulighet til å laste ned gamle klassikere. Dette har hjulpet meg veldig mye til ikke å bli lei, for har jeg kjent et snev av kjedsomhet ovenfor min Wii komme over meg, har jeg lasta ned en klassiker fra Wii shop og da var det gjort.

Lenke til kommentar

Wii Sport blir du garantert lei veldig fort dersom du spiller alene, tror også du kan bli lei selv om du spiller i lag med andre... Vanskelig å anbefale Wii dersom du IKKE er fan av spillene fra Nintendo eller er en hardcore gamer som ikke bryr seg et fnug av Wii sports/wii fit osv...

Lenke til kommentar
Synes ikke spillene til Wii har lang holdbarhet.

9114192[/snapback]

Blir litt feil å greie alle under en kam. Syns både Zelda TP, RE4, NFS: Carbon, Tiger Woods 2007 og Excite Truck har grei holdbarhet. Finnes sikkert flere også..

Lenke til kommentar

Synes Wii er morsom :)

Ble kanskje litt lei for en stund siden, men lastet ned Paper Mario, et genialt spill! Nå har jeg spilt på den sånn. ca hver dag denne uken :)

Passer fint inn med X360 som Snikpellik sa. Om du liker sports spill kommer visst EA med mini games på sine fremtidige sports spill :)

Lenke til kommentar

Hvis du liker sports spill, spesielt golf, så er wii ett veldig godt kjøp. Har spilt med skakk på tiger woods 07, til "slag sporter" så tror jeg wii overgår alle konsoller. fotball, basket etc spill, tror jeg nok fortsatt er bedre med vanlig kontroller. (selv om mario strikers fungerer ypperlig..)

Lenke til kommentar

Jeg har både Wii og 360. Grafikkmessig slår jo 360 Wii langt ned i støvlene, men det betyr jo ikke at 360 spillene er bedra av den grunn.

Wii gir deg en annen spillopplevelse enn the 360 kan. Dessuten kan du bare få Mario og Zelda på Nintendo konsoler, for meg er dette grunn nok til å ha en Wii. Det kommer også mange spennende spill til Wii i løpet av høsten.

Så ja, Wii vil være et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Selv kjøpte jeg en 360 på lån fra Siba for en måneds tid siden (returnerte den etter 3 uker). Det var grei underholdning (Gears of War), men med spill-PC i huset ble det overflødig for min del. Derimot kjøpte jeg meg en Wii for et par dager siden og den skal jeg definitivt beholde.

Det som er bra med Wii er mulighetene den tilbyr som man ikke får gjennom PC (eller 360/PS3). For første gang i mitt liv har jeg blitt svett og støl i armene av å spille (Wii sports...). Jeg for min del kjøpte Wii hovedsaklig for å løfte vorspielene litt (lei av Buzz og jeg klarer ikke å holde en tone i Singstar...), for everything else you have the PC!

Men som det blir sagt, man blir nok lei Wii sports rimelig raskt, men jeg for min del gleder meg skikkelig til MoH2 og zapperen kommer, da skal du se det blir fett med Wii! Ellers har du jo RE4 og Zelda som tilbyr utfattelig god underholdning. Man kjøper som sagt ikke Wii for grafikkens skyld, men for meg ble 360 og PS3 en wannabe PC og en overpriset Blue-Ray spiller...

Lenke til kommentar

Det virker som Wii kan bli en tilleggskonsoll til PS3/360. Er du en hardcore gamer tror jeg ikke du greier deg med en Wii alene siden det virker som om store 3. parts spill blir gitt ut til PS3 og 360 mens Wii kanskje får en annen versjon, ofte ikke like vellykket pga. det krever litt innovasjon og nytenkning mtp. kontrollsystemet for å bli bra.

Jeg tror Wii får en del spennende partyspill etterhvert og sikkert en del nyvinninger. For meg er det ikke veldig interessant og jeg hadde blitt lei Wii for øyeblikket, men når storspillene fra nintendo begynner og komme så vet jeg ikke om jeg klarer å holde meg unna.

Lenke til kommentar

Løp og kjøp...

Har selv hatt x360 i snart ett år.

Etter 3-4ukers ferie nå med nesten bare drittvær så gikk jeg til tidenes spontankjøp igår kveld og handlet meg en Wii og en ekstra kontroller.

Rett og slett fantastisk festlig for hele familien. Idag er jeg og min bror(som også er hjemme på ferie) stive og støle og jeg har en svær kul på høyre hånda mi etter å ha deiset hånda i stuebordet under en runde med Wii Sports Bowling :blush:

PS! min definisjon på spontankjøp er som følger:

Min bror sier: "Jeg kjeder meg... Skal vi spille ett brettspill ala Monopol eller noe slik vi gjorde når vi var små?"

Jeg sier: "Hmm ja kanskje det.. Men skal jeg ikke heller kjøpe en Wii?"

Min bror sier: "Jo det kan du jo alltids men elkjøp stenger om 20minutter til og det tar 15min å kjøre til butikken".

Enden på visa var at 9min(ingen onkel på veiene :cool: ) senere stod jeg med en flunkende ny Wii i hendene. Hihihi meget morsomt :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...