Gå til innhold

Sliter med å fjerne opreatørlås

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt Netcom i et år nå og har byttet til onecall,men når jeg skulle fjerne operatør sperren så skjedde det absolutt ingenting.

Jeg gikk inn på Netcom sine sider og tastet inn IMEI nr:

357585004396809

fikk beskjed at jeg skulle ta ut Sim og taste inn #pw++7#

og når jeg tastet inn siste tegnet skulle det ordne seg automatisk..Men,INGENTING skjer!

Har seff prøvd å kontakte netcom men kundeservice på delta nummeret(som har med dette å gjøre) var stengt i helgene,så derfor kurer jeg på om noen her har peilingen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vel være noe mellom +-tegnene i #pw++7#

På nokiatelefoner skal det være #pw+[kode]+7# for å låse opp telefonen. Så med mindre du har tastet inn en kode mellom + og + har du nok ikke fått koden, bare pre- og postfix.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Netcom i et år nå og har byttet til onecall,men når jeg skulle fjerne operatør sperren så skjedde det absolutt ingenting.

Jeg gikk inn på Netcom sine sider og tastet inn IMEI nr:

357585004396809

fikk beskjed at jeg skulle ta ut Sim og taste inn #pw++7#

og når jeg tastet inn siste tegnet skulle det ordne seg automatisk..Men,INGENTING skjer!

Har seff prøvd å kontakte netcom men kundeservice på delta nummeret(som har med dette å gjøre) var stengt i helgene,så derfor kurer jeg på om noen her har peilingen?

9113662[/snapback]

Det skal være en kode mellom pw og 7. Koden må du få av Netcom.

Lenke til kommentar
Fungerende kode til din telefon er i alle fall #pw+743200465131420+7#

Om ingenting skjer når du trykker inn siste # må du setter i et sim-kort fra en annen operatør og låse opp via valgene som kommer frem da.

9115443[/snapback]

Tusen hjertelig takk for koden,bare synd den ikke fungerte...men men,jeg får no vente til Netcom åpner på mandag da..det skjer bare ingenting når jeg trykker inn siste #'en... :(

Lenke til kommentar
det skjer bare ingenting når jeg trykker inn siste #'en...  :(

9116100[/snapback]

Som allerede beskrevet må du sette i et sim-kort fra en annen operatør. Da vises Telefon begrenset. Trykk frigjør, og tast inn HELE koden inkludert #pw+..+7#. Trykk OK når du er ferdig og taste inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...