Gå til innhold

Hvilken båt kan dette være?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en hjemstøpt båt sikkert

9114351[/snapback]

 

Men forma kan jo ha et navn som noen kanskje kjenner til?

9114402[/snapback]

 

 

 

Regner med det, ja.

 

Hva synes folket om resten pakken da, fin pris? fin båt?

 

Flere tips motas med takk:-)

Lenke til kommentar

hmm, snakket med fyren nå, han sa den var hjemmestøpt og var vllig til å gå ned i pris, har sendt han en mail nå hvor mye han kan gå ned.

 

Hvor mye synes dere båten m/motor er verd, 18-19000?

 

Det er et stort minus at båten er hjemmestøpt med tanke på senere salg og jeg får vel lite for den!!??

 

Vågebu: Har du mer info, kanskje et bilde?

Noen som kan bekrefte det vågebu sier?

forresten, noen som vet hvem som forhandlet hurricane i sin tid? (kanskje de kan svare på det)

Lenke til kommentar
hmm, snakket med fyren nå, han sa den var hjemmestøpt og var vllig til å gå ned i pris, har sendt han en mail nå hvor mye han kan gå ned.

 

Hvor mye synes dere båten m/motor er verd, 18-19000?

 

Det er et stort minus at båten er hjemmestøpt med tanke på senere salg og jeg får vel lite for den!!??

 

Vågebu: Har du mer info, kanskje et bilde?

Noen som kan bekrefte det vågebu sier?

forresten, noen som vet hvem som forhandlet hurricane i sin tid? (kanskje de kan svare på det)

9171519[/snapback]

At båten er hjemmestøpt har ingenting å si, så lenge det er gjort ordentlig, av noen som kan det.....

Jeg ville heller ha gitt han et lavere bud på båten, da fargen er grusom, og det ikke er noe interiør i den.....

Lenke til kommentar

Så sant, så sant, men prisen blir jo også deretter når den skal selges igjen, for du kommer ikke utenom at hjemmebygd er et minus uansett om personen kan sakene sine.

 

Men sikkert vansklig å få svar på om det var en som hadde peiling som bygde den, når han som selger nå er tredje eier.

 

Hva er et fornuftig bud? ihvertfall ikke over 20k, tenker meg noe rundt 18k, er jeg urimelig da?

 

Ellers er det bare å komme med info om den gamle typen Hurricane som kan lignë på den jeg tenker å kjøpe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...