Thue Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kom over denne på finn.no: http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=10451876 Denne båten er ikke en Hurricane 370, en hurry har bare 2 sitteplasser, skråget er anderledes, osv. Men mitt spørsmål er alså hvilken båt dette kan være? takk på forhånd Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 en hjemstøpt båt sikkert Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 en hjemstøpt båt sikkert 9114351[/snapback] Men forma kan jo ha et navn som noen kanskje kjenner til? Lenke til kommentar
Thue Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 en hjemstøpt båt sikkert 9114351[/snapback] Men forma kan jo ha et navn som noen kanskje kjenner til? 9114402[/snapback] Regner med det, ja. Hva synes folket om resten pakken da, fin pris? fin båt? Flere tips motas med takk:-) Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ligna nesten på en mellomting mellom mørebas 140gt og hurrycane 370.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Han har jo skrevet i annonsen at det er en Hurricane Og merket du tenker på er jo Hurrycane.. kanskje det kan være forskjell? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Han har jo skrevet i annonsen at det er en Hurricane Og merket du tenker på er jo Hurrycane.. kanskje det kan være forskjell? 9120724[/snapback] Hurrycane og Hurricane er samme "merke". Bare folk som skriver det forskjellig Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ser ut som en eldre Hurrycane. Ligger en lik her ute. 1 sitteplass framme og 2 bak. Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kom over denne på finn.no: http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=10451876 Denne båten er ikke en Hurricane 370, en hurry har bare 2 sitteplasser, skråget er anderledes, osv. Men mitt spørsmål er alså hvilken båt dette kan være? takk på forhånd 9113629[/snapback] synes det ser ut som en hurrycane jeg Lenke til kommentar
EdvardVIP Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 syns det ligner på hurricane 470 jeg Lenke til kommentar
Thue Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 hmm, snakket med fyren nå, han sa den var hjemmestøpt og var vllig til å gå ned i pris, har sendt han en mail nå hvor mye han kan gå ned. Hvor mye synes dere båten m/motor er verd, 18-19000? Det er et stort minus at båten er hjemmestøpt med tanke på senere salg og jeg får vel lite for den!!?? Vågebu: Har du mer info, kanskje et bilde? Noen som kan bekrefte det vågebu sier? forresten, noen som vet hvem som forhandlet hurricane i sin tid? (kanskje de kan svare på det) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 hmm, snakket med fyren nå, han sa den var hjemmestøpt og var vllig til å gå ned i pris, har sendt han en mail nå hvor mye han kan gå ned. Hvor mye synes dere båten m/motor er verd, 18-19000? Det er et stort minus at båten er hjemmestøpt med tanke på senere salg og jeg får vel lite for den!!?? Vågebu: Har du mer info, kanskje et bilde? Noen som kan bekrefte det vågebu sier? forresten, noen som vet hvem som forhandlet hurricane i sin tid? (kanskje de kan svare på det) 9171519[/snapback] At båten er hjemmestøpt har ingenting å si, så lenge det er gjort ordentlig, av noen som kan det..... Jeg ville heller ha gitt han et lavere bud på båten, da fargen er grusom, og det ikke er noe interiør i den..... Lenke til kommentar
Thue Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Så sant, så sant, men prisen blir jo også deretter når den skal selges igjen, for du kommer ikke utenom at hjemmebygd er et minus uansett om personen kan sakene sine. Men sikkert vansklig å få svar på om det var en som hadde peiling som bygde den, når han som selger nå er tredje eier. Hva er et fornuftig bud? ihvertfall ikke over 20k, tenker meg noe rundt 18k, er jeg urimelig da? Ellers er det bare å komme med info om den gamle typen Hurricane som kan lignë på den jeg tenker å kjøpe Lenke til kommentar
landejensen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 det er ikke lett og si den er nok hjemme støpt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå