LucarioX Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Selv gleder jeg meg utrolig til Super Mario Galaxy. Som jeg har sagt mange ganger elsket jeg SM 64, gleder meg veldig til å se oppfølgeren Noen andre som skal ha dette spillet? Begynner å komme noen bilder av det nå. Måtte bare lage et emne om det Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Gleder meg som en unge! Klarer nesten ikke å vente til november! Mange videoer av spillet fra E3 kan sees her: http://www.gametrailers.com/player/21742.html Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Dette er det spillet jeg gleder meg aller mest til, selv om jeg har PS3 og 360 i tillegg! Ingenting kommer til å slå spillgleden som Galaxy sannsynglivis kommer til å gi meg! Jeg har skyhøye forventninger til dette spillet! Håper for Guds skyld det kommer i år Lenke til kommentar
JV Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ser så utrolig gøy og lekkert ut. Gleder meg stort Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Dette er det spillet jeg gleder meg aller mest til, selv om jeg har PS3 og 360 i tillegg! Ingenting kommer til å slå spillgleden som Galaxy sannsynglivis kommer til å gi meg! Jeg har skyhøye forventninger til dette spillet! Håper for Guds skyld det kommer i år 9114189[/snapback] Tror det kommer i år. På E3 sa de at det skulle bli lansert 12 november... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Før E3 var jeg ganske likegyldig til Galaxy, men etter å ha sett de siste filmene, særlig med bie- og spøkelsesdrakt, begynner jeg nå å glede meg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Gleder meg til Galaxy kommer ut. Det ser ut som det går tilbake til de gode gamle røttene Mario plantet på Nintendo 64 maskinen. Får håpe at det er slik og, jeg savner virkelig at Mario spill som er like knakende godt som Mario 64 var. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Joda, kan bli morsomt med et plattformspill igjen. Blir vel sent november eller tidlig desember her til lands. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Siste trailerene virket veldig lovende, god gammeldags platform moro! Var en stund redd for at de skulle forsøke å finne opp kruttet på nytt med planet-fjasing... Mulig dette blir tittelen som får meg til å krype til korset og kjøpe en Wii igjen. Lars Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Det spillet kommer til å bli helt villt, man ser det bare på trailers at dette spillet er lagd med kjærlighet, underholdning fra øverste hylle Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 jeg har allerede forhåndsbestillt spillet:) Super paper mario og! GLEDER MEG! Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Dette spillet gleder jeg meg til. Det ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Gleder meg jeg også, tror dette kan bli Game of the Year Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kan nesten ikke lese tråder om Galaxy engang......glede seg følelsen blir nesten for mye.......det kommer til å bli så utrolig konge ! Har fikset meg mario party 8, super paper mario og resident evil 4 wii edition, så har litt å sløse tid på så lenge.....*glede seg* Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Gleder meg stort til dette spillet Det kommer i USA 12 november, så det er lov å håpe att spillet kan komme i desember her til lands Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har bursdag 14. november, så det blir en fin gave jeg kan unne meg selv Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg gleder meg vertfall . Har aldri hatt noen Nintendo konsoll før og har dermed aldri spilt noen Mario spill, så dette blir spennende Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg gleder meg vertfall .Har aldri hatt noen Nintendo konsoll før og har dermed aldri spilt noen Mario spill, så dette blir spennende 9119990[/snapback] Da burde du varme opp med noen gode gamle mario spill fra Virtual Console så lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå