Gå til innhold

Super Mario Galaxy, noen som gleder seg?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Selv gleder jeg meg utrolig til Super Mario Galaxy. Som jeg har sagt mange ganger elsket jeg SM 64, gleder meg veldig til å se oppfølgeren :)

Noen andre som skal ha dette spillet? Begynner å komme noen bilder av det nå.

Måtte bare lage et emne om det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er det spillet jeg gleder meg aller mest til, selv om jeg har PS3 og 360 i tillegg! Ingenting kommer til å slå spillgleden som Galaxy sannsynglivis kommer til å gi meg! Jeg har skyhøye forventninger til dette spillet! Håper for Guds skyld det kommer i år  :love:

9114189[/snapback]

Tror det kommer i år.

På E3 sa de at det skulle bli lansert 12 november...

Lenke til kommentar

Gleder meg til Galaxy kommer ut. Det ser ut som det går tilbake til de gode gamle røttene Mario plantet på Nintendo 64 maskinen.

Får håpe at det er slik og, jeg savner virkelig at Mario spill som er like knakende godt som Mario 64 var.

Lenke til kommentar

Siste trailerene virket veldig lovende, god gammeldags platform moro! Var en stund redd for at de skulle forsøke å finne opp kruttet på nytt med planet-fjasing...

Mulig dette blir tittelen som får meg til å krype til korset og kjøpe en Wii igjen.

Lars

Lenke til kommentar

Kan nesten ikke lese tråder om Galaxy engang......glede seg følelsen blir nesten for mye.......det kommer til å bli så utrolig konge ! Har fikset meg mario party 8, super paper mario og resident evil 4 wii edition, så har litt å sløse tid på så lenge.....*glede seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...