xcshl Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Nå har jeg sett på den dritt råe filmen av Counter-Strike Condition Zero. Dette spille tror jeg blir en topp selger i butikken. er det noen andre som gleder seg til spillet kommer ut? her er linken til der filmen er: http://gamespot.com/gamespot/filters/produ...,533806,00.html 8) den er bare best. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hmm.... har modem, så jeg gidder ikke å se filmen, men jeg ser på scrnshot'a! De ser bra ut! meeen, jeg syns grafikken ser for "tegnefilm" ut! renere og klarere, med bedre detaljer, men fargene og glansen er for "tegnefilm" syns jeg Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 grafikken er bra forbedret siden cs, men sjekk våpen modellene! jeg mener de kunne beholdt grafikken til cs, nå blir den sikkert mere krevendes, det er jo ikke bra når man er vant til å ha 100fps i cs så får man plutselig 50 i cz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå