Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

sponsoren hans :dribble:

Mhm... Tror jeg må slutte å se Dexter på skolen. Litt for flaut. :blush:

Nejda.

Har sett en del episoder av Nip Tuck på jobben. Er en del *mute lyden* scener der.

Hvis de ikke kjenner til serien og hvor genial den er, er det dems problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sponsoren hans :dribble:

Mhm... Tror jeg må slutte å se Dexter på skolen. Litt for flaut. :blush:

Nejda.

Har sett en del episoder av Nip Tuck på jobben. Er en del *mute lyden* scener der.

Hvis de ikke kjenner til serien og hvor genial den er, er det dems problem.

Så den på bussen jeg :p

Lenke til kommentar
Dexter er kanskje den beste serien om dagen, så utrolig bra regi, og utrolig bra manus (takket være bøkene vil jeg tro) =)

Sesong 2 følger ikke bøkene lengre, såvidt jeg vet.

ja, dexter er spennende, liker hvordan ting utvikler seg nå. Var overraskende å høre at adoptivfaren til dexter hadde så nært forhold til dexters biologiske mor. Blir spennende å se hva de finner på fremover. Jeg lurer på om noen kommer til å få mistanke til hva Dexter driver på med, og hvem kommer til å få skylda for alle de drapene- er jo rimelig åpenbart at dexter ikke kommer til å bli tatt- (med mindre de bestemmer seg for å avslutte serien etter denne sesongen)

Tipper det er forklaringen på hvorfor han så lett tok dem til seg. Tipper han kanskje er Dexters biologiske far også..

Sonja84: Ikke dumt!

Lenke til kommentar
Tipper det er forklaringen på hvorfor han så lett tok dem til seg. Tipper han kanskje er Dexters biologiske far også..

Han kan ikke være dexters biologiske far. I sesong 1 så ble det kjent at den bilogiske faren til dexter døde og overlot huset sitt til dexter. Dexter sjekket DNA fra liket med sitt DNA, og fikk match, ergo er nok Harry ikke den biologiske faren hans.

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Han kan ikke være dexters biologiske far. I sesong 1 så ble det kjent at den bilogiske faren til dexter døde og overlot huset sitt til dexter. Dexter sjekket DNA fra liket med sitt DNA, og fikk match, ergo er nok Harry ikke den biologiske faren hans.

Han var veldig ung da og skjønnte vel ikke helt hva som skjedde. Det jeg tror er forklaringa på hvorfor han tok dem så lett til seg.

Lenke til kommentar

Håper egentlig det blir noe mellom Lila og Dexter, at han kansje slipper ut uhyret inni seg. Kanskje han får seg en partner slik som broren nesten ble.

Merker jo hele tiden konflikten Dextar har med seg selv og "The Dark Passenger". Rita er jo en av de som holder han litt tilbake, at hun drar frem det gode i han. Mens Lila igjen lærer han om seg selv.

Faen for en genialt serie, gleder meg til neste episode, er så sinnsykt bra:D

Showtime har jo virkelig de beste seriene for tiden. Heroes, Prison Break, og lignede serier er jo kjedelig for tiden..

Lenke til kommentar

Ja stemmer det, det hadde jeg glemt.

Han var veldig ung da og skjønnte vel ikke helt hva som skjedde. Det jeg tror er forklaringa på hvorfor han tok dem så lett til seg.

Tror kanskje heller det at hun var informanten hans og at han lovte at alt skulle gå bra gjorde at han ikke hadde noe særlig annet valg mtp samvittighet.

For en episode dette var, så den for andre gang nå! Og for en trailer til neste, dette er uholdbart!

Flere sneakies:

http://youtube.com/watch?v=zsJjX7U6ma8

http://youtube.com/watch?v=HhTRGrD5iuA

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar

Denne serien er rett og slett genial! Er nok den jeg koser meg mest med om dagen -slår til og med Heroes... :w00t:

Jeg holdt meg unna pre-air -episodene og er glad for det! :) ..på lik linje som jeg holder meg unna spoilere for kommende episoder!

Jeg TROR noen, en eller annen, kommer til å komme over "Dexter's Secret", men jeg ser egentlig litt for meg at personen ikke kommer til å si det til noen.. siden det ville bety slutten for Dexter.. Jeg tror også at det er en person som vi "minst" tror det er, for å få en STOR tvist i serien, og jeg vil kanskje tippe litt på Doaks(?).. jeg tror IKKE det blir søsteren (selv om hun bor i samme bygg), og IKKE Rita, for da vil det blir mer som en "Hometeam", og FBI -mannen setter nok jobben først, uansett.. jeg setter mine penger på Doaks(?)! For, jeg er sikker på at NOEN kommer til å finne det ut..

Det som jeg er også "SIKKER" på at kommer til å skje, hvis noen finner det ut, er at den personen kommer til å dø.. ser litt for meg at Doaks ligger på bakken med skuddsår, eller noe, og Dexter står bøyd ovenfor han (det er ikke Dex som har skutt), men Doaks sier noe som at "We've had our differences, but you're a Good man", eller noe sånn.. da vel vitende om Dexters hemmelighet!

Noe jeg tror.. :)

Lenke til kommentar

2x08, 2x09 og 2x10 spoilers

Dexter - Episode 2.08 - Morning Comes

Special Agent Lundy (Keith Carradine) decides to take the investigation "where the chase leads [them]," pointing in the direction of the police force; a nosy neighbor (Bruce Weitz) supplies Deb and Batista with a lead in the case; Dexter is attacked by an assailant he recognizes as the "rededicated serial killer" who murdered his mother.

Airs: 18th November 2007

Source: SpoilerTV

Dexter - Episode 2.09 - Resistance Is Futile

Dexter tries to stay one step ahead of Lundy's manhunt for the Bay Harbor Butcher, while also trying to distance himself from Lila (Jaime Murray), which she is determined not to allow.

Airs: 25th November 2007

Source: SpoilerTV

Dexter - Episode 2.10 - There's Something About Harry

The ever-persistent Doakes tracks down Dexter to the scene of his latest killing, where he devastates Dexter with a surprising revelation about Harry; Lundy's task force zeroes in on the Bay Harbor Butcher.

Airs: 2nd December 2007

Lenke til kommentar

haha, kjempe bra episode. Hun sponsor dama til Dexter er faen meg Hawt.

liker hun, også den scenen hvor dexter sa at han ikke lengere hadde behov for og drepe men drepte alikavell ;P

Og trur det ligger noe mer bak han fbi agenten som heletiden henger etter Dexter, trur nok det ligger noe mer bak der enn at han kun liker dexter bedre enn han andre blodanalyseren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...