Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så nettopp episode 3, må si dexter holder et høyt nivå! spennende gjennom hele episoden. er helt klart en av de beste seriene som går på tv i usa atm.

ang. episoden så må jeg si at jeg smilte litt da han endte opp med ny bil :p

Ja det var ganske lol. Han stikker for å researche en fyr han skal drepe og ender opp med en minivan.

Lenke til kommentar
Han kan ikke nekte for at det store bagasjerommet med vinduer man ikke kan se gjennom ville være nyttig.

Han har i hvertfall ambisjoner^^

Men jævlig teit å kjøpe en bil av en han dreper siden han er nødt til å oppgi sitt fulle navn. Kan jo ledes rett tilbake til han.

Lenke til kommentar
Han kan ikke nekte for at det store bagasjerommet med vinduer man ikke kan se gjennom ville være nyttig.

Han har i hvertfall ambisjoner^^

Men jævlig teit å kjøpe en bil av en han dreper siden han er nødt til å oppgi sitt fulle navn. Kan jo ledes rett tilbake til han.

Ja, det stemmer, har ikke tenkt på det. en mistake fra dexter.

Lenke til kommentar
hvor dumper han likene nå? i the glades?

fant han ikke en ny plass utpå sjøen da? noe der golfstrømmen tok med seg lika gjennom en lang tur :p ?

så sant, så sant, hadde glemt det:P Men det hadde vel vært smartere å slenge dem i the glades, så kan de bli pist opp av krokodiller i samme slengen.

Lenke til kommentar

Med fare for å virke syk har jeg et tips til Dexter. Han kan skaffe seg en flisemaskin, en slik man putter greiner eller trer i og de blir fliset opp. Så kunne han bare ha spredd bitene rundt om kring. :ermm:

Ny episode i morra! :fun:

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar
Med fare for å virke syk har jeg et tips til Dexter. Han kan skaffe seg en flisemaskin, en slik man putter greiner eller trer i og de blir fliset opp. Så kunne han bare ha spredd bitene rundt om kring. :ermm:

Ny episode i morra! :fun:

yuck, får frysninger nedover ryggen av det forslaget, brrr.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...