666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tenker også at hun skjønner at noe er Galt med Dexter med tror neppe hun ville ha avslørt han om hun fant ut hvorfor han dreper. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 så nettopp episode 3, må si dexter holder et høyt nivå! spennende gjennom hele episoden. er helt klart en av de beste seriene som går på tv i usa atm. ang. episoden så må jeg si at jeg smilte litt da han endte opp med ny bil Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 så nettopp episode 3, må si dexter holder et høyt nivå! spennende gjennom hele episoden. er helt klart en av de beste seriene som går på tv i usa atm. ang. episoden så må jeg si at jeg smilte litt da han endte opp med ny bil Ja det var ganske lol. Han stikker for å researche en fyr han skal drepe og ender opp med en minivan. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Han kan ikke nekte for at det store bagasjerommet med vinduer man ikke kan se gjennom ville være nyttig. Han har i hvertfall ambisjoner^^ Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Han kan ikke nekte for at det store bagasjerommet med vinduer man ikke kan se gjennom ville være nyttig. Han har i hvertfall ambisjoner^^ Men jævlig teit å kjøpe en bil av en han dreper siden han er nødt til å oppgi sitt fulle navn. Kan jo ledes rett tilbake til han. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Han kan ikke nekte for at det store bagasjerommet med vinduer man ikke kan se gjennom ville være nyttig. Han har i hvertfall ambisjoner^^ Men jævlig teit å kjøpe en bil av en han dreper siden han er nødt til å oppgi sitt fulle navn. Kan jo ledes rett tilbake til han. Ja, det stemmer, har ikke tenkt på det. en mistake fra dexter. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) hvor dumper han likene nå? i the glades? Endret 21. oktober 2007 av St.Matias Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hvor dumper han likene nå? i the glades? fant han ikke en ny plass utpå sjøen da? noe der golfstrømmen tok med seg lika gjennom en lang tur ? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jo gjorde det. Men han bør nok være forsiktig med å dumpe lik på sjøen. Politiet vet jo at noen har dumpa alle likene fra en båt. Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Sesong 2 promobilder: Generelt, 2x04, 2x05 og 2x06 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hvor dumper han likene nå? i the glades? fant han ikke en ny plass utpå sjøen da? noe der golfstrømmen tok med seg lika gjennom en lang tur ? så sant, så sant, hadde glemt det:P Men det hadde vel vært smartere å slenge dem i the glades, så kan de bli pist opp av krokodiller i samme slengen. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dexter er logisk på sin egen crazy rare måte, he-he Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Med fare for å virke syk har jeg et tips til Dexter. Han kan skaffe seg en flisemaskin, en slik man putter greiner eller trer i og de blir fliset opp. Så kunne han bare ha spredd bitene rundt om kring. Ny episode i morra! Endret 21. oktober 2007 av Hyperio Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 ser det for meg, setter en sånn baki båten så bare kjører han forover med stor fart mens han hiver oppi bein,armer og resten av kroppen. Folk hadde nok lagt merke til det ;P Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hadde han bodd langt faen i skogen et eller annet sted så KANSKJE han kunne ha dratt en Fargo som du tenker på, men en flise maskin midt i miami er lite praktisk. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bra episode dette. Synd han ikke drepte noen i denne episoden da, men han fikk jo ødelagt lika selv om det ikke var til noen stor nytte. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 jau, dagens episode var konge. Jeg likte den skikkelig, hun nye dama sponsoren til dexter virker som en jævla interesang karakter. Når hun stod og så på lika bare fikk hun det jævelske blikket i ansiktet. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 jau, dagens episode var konge. Jeg likte den skikkelig, hun nye dama sponsoren til dexter virker som en jævla interesang karakter. Når hun stod og så på lika bare fikk hun det jævelske blikket i ansiktet. Haha ja jeg la merke til det. Så jo faen meg ut som om hun fikk orgasme av å se lika. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Med fare for å virke syk har jeg et tips til Dexter. Han kan skaffe seg en flisemaskin, en slik man putter greiner eller trer i og de blir fliset opp. Så kunne han bare ha spredd bitene rundt om kring. Ny episode i morra! yuck, får frysninger nedover ryggen av det forslaget, brrr..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå