Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Kul episode, men episode 2 er fortsatt den feteste i andre sesong. Skal se den en gang til.

Tror forresten at Dexter kommer til å føle enda mer press i neste episode - både hjemmefra (på grunn av sexy sponsor) og fra politiet/FBI (som har funnet sammenhengen mellom offerene). Jeg digget også hvordan den upassende løgnen fikset Doakes-problemet. Gleder meg til neste ep.

Enig at episode 2 med "Little" Chico var ganske bra. Anyways, uansett om Dexter skulle bli tatt for drapene så tror jeg neppe han ville ha fått dødsstraff eller livstid. Tror heller han hadde blitt stappa inn på en metal sykehus ellerno.

Han har jo redda folk ved å drepe alle de han har drept også.

Dexter vet svært godt hva det er han driver med, men likevel; det er ikke hans skyld. Vanskelig å spå utfallet om han blir avslørt. Spennende.

Uansett, neppe sannsynlig at han for dødsstraff i og med hva motivet hans for drapene var, pluss at han er i politiet. Politifolk får alltid lettere straff en vanlig folk fordi de har tjent samfunnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.hollywoodreporter.com/hr/conten...2692bf70d1adbf9

"Hustle" co-star Jaime Murray has been tapped for a major recurring role on Showtime's "Dexter," which kicks off its second season Sept. 30.

Murray will portray Lila, an artist and former addict who becomes a close ally and friend to Dexter (Michael C. Hall), a likable Miami police forensics expert who moonlights as a serial killer of criminals. Lila is described as wild, unconventional, smart and daring and someone who plays by her own rules.

Murray will appear in 10 of the 12 episodes in "Dexter's" second season.

http://www.imdb.com/name/nm1444665/

Dvs at Lila dukker opp allerede i 3dje episode? Spennende med en sidekick inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Hva vil det si at hun er sponsoren hans?

De hjelper hverandre med å holde seg rusfrie.

Så forresten episode 3 igjen. Über episode, egentlig. Liker den kanskje best i andre sesong. Begynner å ane at godeste Mr. FBI Agent kanskje aner mer enn vi vet.

Endret av Synthem
Lenke til kommentar
Jeg tror sesongen kommer til å ende med at FBI-agenten finner ut om Dexter, men lar han fortsette fordi han ser at det er til samfunnets beste. Han redder jo tross alt uskyldige liv.

Det tror jeg også. Tror også det kan hende at han vet det fra før fordi han kanskje kjente faren til Dexter og han har sagt hva Dexter egentlig er ellerno.

Lenke til kommentar

Trur dere virkelig det?? må si meg veldig uenig. For meg virket det som om fbi fyren var fast bestemt på og ta han uansett.

Trur nok det ender med at han finner ut om Dexter, og at han er nødt tilog bryte koden sin eller motvillig ser på at hun nye dama bryter koden hans. Fordi jeg trur hun kommer til og spille en mye større rolle en rita har gjort. Virka som om han hadde rett når han sa at hun kunne lese sjelen hans og se rett i det mørke hjertet.

Lenke til kommentar
Trur dere virkelig det?? må si meg veldig uenig. For meg virket det som om fbi fyren var fast bestemt på og ta han uansett.

Husker du ikke han sa at man uansett ikke kunne forsvare drap? Men så sa han senere at det fantes en god grunn til å drepe, og det var å redde uskyldige liv, noe Dexter gjør.

Lenke til kommentar

Ganske sikker han FBI fyren ville arrestert Dexter hvis han fant ut at han var den skyldige.

Hvordan den saken ender er jeg veldig spent på. en annen må i såfall si seg skyldig. politiet/fbi kommer aldri til å la en sånn sak ligge.

Lenke til kommentar
Nei, men så lenge Dexter ikke gjør en feil så vil de aldri fange han ;P Anyway, lurer veldig på hun dama som er sponseren hans. Har lest mange spoilere om hva rollen hennes er framover og må si at mange av spoilerne er ser veldig fine ut ;P

Tipper at hun enten er seriemorder, seriemorder som dexter eller eksen til broren ellerno.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...