Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke dexter får noe pes for de lika på bunnen ettersom han aldri gjør feil. Eneste 2 gangene han dreit seg ut som jeg kan huske var i sesong 1 når han ikke parterte opp hu dama. Broren tok jo liket opp igjen og la det der han drepte hu. Og han fikk jo sletta aliaset sitt for å ha bestilt den sprøyta også.

Andre gangen han dreit ut var i sesong 2 med å knerte den meksikanske versjonen av arnold, men han så ikke ut som typen som ville stikke til purken for å fjerne problemene sine.

Men seff, en cliffhanger i denne sesongen hadde så klart overgått alt om dexter havna som prime suspect.

Lenke til kommentar

Ang "sponsordama":

Det er jo hun som er den mye omtalte Lila, som visstnok blir en form for samarbeidspartner\kompanjong til Dex

- And I hope they hurt him. Have a good day!

*Make up your mind...*

Hahhahaha

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar

Kul episode, men episode 2 er fortsatt den feteste i andre sesong. Skal se den en gang til.

Tror forresten at Dexter kommer til å føle enda mer press i neste episode - både hjemmefra (på grunn av sexy sponsor) og fra politiet/FBI (som har funnet sammenhengen mellom offerene). Jeg digget også hvordan den upassende løgnen fikset Doakes-problemet. Gleder meg til neste ep.

Lenke til kommentar
Kul episode, men episode 2 er fortsatt den feteste i andre sesong. Skal se den en gang til.

Tror forresten at Dexter kommer til å føle enda mer press i neste episode - både hjemmefra (på grunn av sexy sponsor) og fra politiet/FBI (som har funnet sammenhengen mellom offerene). Jeg digget også hvordan den upassende løgnen fikset Doakes-problemet. Gleder meg til neste ep.

Enig at episode 2 med "Little" Chico var ganske bra. Anyways, uansett om Dexter skulle bli tatt for drapene så tror jeg neppe han ville ha fått dødsstraff eller livstid. Tror heller han hadde blitt stappa inn på en metal sykehus ellerno.

Han har jo redda folk ved å drepe alle de han har drept også.

Lenke til kommentar

Enig at episode 2 med "Little" Chico var ganske bra. Anyways, uansett om Dexter skulle bli tatt for drapene så tror jeg neppe han ville ha fått dødsstraff eller livstid. Tror heller han hadde blitt stappa inn på en metal sykehus ellerno.

Han har jo redda folk ved å drepe alle de han har drept også.

Dexter vet svært godt hva det er han driver med, men likevel; det er ikke hans skyld. Vanskelig å spå utfallet om han blir avslørt. Spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...