Jollegutt Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 YES! Preview clips fra 2x03! http://www.youtube.com/watch?v=1CkFcTNSjQ4 http://www.youtube.com/watch?v=xs7taTMJXlY Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har tro på at denne sesongen KAN overgå sesong 1. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, enig med deg, denne sesongen ser ut til å bli bra, gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tror ikke dexter får noe pes for de lika på bunnen ettersom han aldri gjør feil. Eneste 2 gangene han dreit seg ut som jeg kan huske var i sesong 1 når han ikke parterte opp hu dama. Broren tok jo liket opp igjen og la det der han drepte hu. Og han fikk jo sletta aliaset sitt for å ha bestilt den sprøyta også. Andre gangen han dreit ut var i sesong 2 med å knerte den meksikanske versjonen av arnold, men han så ikke ut som typen som ville stikke til purken for å fjerne problemene sine. Men seff, en cliffhanger i denne sesongen hadde så klart overgått alt om dexter havna som prime suspect. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg hsuker godt den episoden der den lille gutten så Dexter, lol, jeg trodde Dexter skulle bli oppdaga, men gutten så visst Jesus Gleder meg sykt til i morgen og ny episode. Endret 14. oktober 2007 av St.Matias Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Han så nok at det var dexter, men så for seg han som jesus ettersom han drepte de onde folka og slapp fri de cubanerne i containern. Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) 2x03 beskrivelse: An Inconvenient Lie ahh får ikke til ¨å skjule... Sjekk her istedet Endret 14. oktober 2007 av Jollegutt Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bra episode. Tror Rita ble sjalu på slutten der. Nå virker det også som om Dexter har blitt kvitt Doakes. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Episode 3 var meget bra. Sesong 2 ser ut til å overgå første. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Episode 3 var helt genial godt mulig denne sesongen overgår den forrige ja. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 *hyyl* Har gledet meg som en unge i lang tid til denne 3. episoden i sesong 2. Synd "kjerringhælvet'" på død og liv skal se 71 grader nord i kveld Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Blir spennende å se hva som venter nå fremover. Synd ikke Showtime er litt mer slepphendte... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Episode 3 kjempe bra! beste i s3 til nå, Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Episode 3 kjempe bra! beste i s3 til nå, du mener vel sesong 2? Anyways, utrolig bra episode som jeg hadde gledet meg til lenge, var så dum at jeg så pre-airs i sommmerferien. Håper det ikke blir for mye oppstyr mellom Dexter og Rita pga hu sponsor dama. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Sesong 2 har virkelig startet bra! Episode 3 startet litt treigt, men tok seg veldig opp på slutten, fader jeg lo av trynet til kjæresten hans når hun fikk se Dexters sexy sponsor! Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 2x04 Preview http://www.youtube.com/watch?v=FHT3JrB-9yY http://www.youtube.com/watch?v=F2_vuDlY_4o Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Ang "sponsordama": Det er jo hun som er den mye omtalte Lila, som visstnok blir en form for samarbeidspartner\kompanjong til Dex - And I hope they hurt him. Have a good day! *Make up your mind...* Hahhahaha Endret 16. oktober 2007 av Fulgu Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kul episode, men episode 2 er fortsatt den feteste i andre sesong. Skal se den en gang til. Tror forresten at Dexter kommer til å føle enda mer press i neste episode - både hjemmefra (på grunn av sexy sponsor) og fra politiet/FBI (som har funnet sammenhengen mellom offerene). Jeg digget også hvordan den upassende løgnen fikset Doakes-problemet. Gleder meg til neste ep. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kul episode, men episode 2 er fortsatt den feteste i andre sesong. Skal se den en gang til. Tror forresten at Dexter kommer til å føle enda mer press i neste episode - både hjemmefra (på grunn av sexy sponsor) og fra politiet/FBI (som har funnet sammenhengen mellom offerene). Jeg digget også hvordan den upassende løgnen fikset Doakes-problemet. Gleder meg til neste ep. Enig at episode 2 med "Little" Chico var ganske bra. Anyways, uansett om Dexter skulle bli tatt for drapene så tror jeg neppe han ville ha fått dødsstraff eller livstid. Tror heller han hadde blitt stappa inn på en metal sykehus ellerno. Han har jo redda folk ved å drepe alle de han har drept også. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kul episode, men episode 2 er fortsatt den feteste i andre sesong. Skal se den en gang til. Tror forresten at Dexter kommer til å føle enda mer press i neste episode - både hjemmefra (på grunn av sexy sponsor) og fra politiet/FBI (som har funnet sammenhengen mellom offerene). Jeg digget også hvordan den upassende løgnen fikset Doakes-problemet. Gleder meg til neste ep. Enig at episode 2 med "Little" Chico var ganske bra. Anyways, uansett om Dexter skulle bli tatt for drapene så tror jeg neppe han ville ha fått dødsstraff eller livstid. Tror heller han hadde blitt stappa inn på en metal sykehus ellerno. Han har jo redda folk ved å drepe alle de han har drept også. Dexter vet svært godt hva det er han driver med, men likevel; det er ikke hans skyld. Vanskelig å spå utfallet om han blir avslørt. Spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå