FPShooter Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Begge sesongen er fantastiske, men tror det vil hjelpe deg å se sesong 1 først. De bygger indirekte opp på hverandre. Alle episodene og sesongene er direkte fortsettelser, så det eneste logiske er selvfølgelig å begynne med episode 1. Det gjelder forøvrig ALLE serier som har en hovedhistorie over mange/alle episodene. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Begge sesongen er fantastiske, men tror det vil hjelpe deg å se sesong 1 først. De bygger indirekte opp på hverandre. Alle episodene og sesongene er direkte fortsettelser, så det eneste logiske er selvfølgelig å begynne med episode 1. Det gjelder forøvrig ALLE serier som har en hovedhistorie over mange/alle episodene. Kunne fint sett sesong 2 uten å ha sett sesong 1 først. Man går selvsagt glipp av mye, men man lærer jo karakterene å kjenne etter vært. Men det er meg, og nok om meg. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kunne fint sett sesong 2 uten å ha sett sesong 1 først. Man går selvsagt glipp av mye, men man lærer jo karakterene å kjenne etter vært. Men det er meg, og nok om meg. Ja men det ville ikke være det som ville yte serien den største rettferdigheten =) Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kunne fint sett sesong 2 uten å ha sett sesong 1 først. Man går selvsagt glipp av mye, men man lærer jo karakterene å kjenne etter vært. Men det er meg, og nok om meg. Ja men det ville ikke være det som ville yte serien den største rettferdigheten =) Enig. Og hvorfor skal man på død og liv se sesong 2 først Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Du blir bedre kjent med Dexter i sesong 1. I sesong 2 har han forandret seg, men det er umulig å vite hvis en ikke har sett sesong 1. Begynn der du. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er bare å la folk få leve i bakvendtland. Er dem som går glipp av mye relevant. Man starter jo ikke å se en serie i sesong 2. hmm. Er så lei av folk som hopper inn midt i serier og syter over hvor dårlig serien er! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Da var Dexter sesong 2 ferdig på Canal+. Fikk som sagt med meg bare slutten, men ble imponert over det jeg så. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Da var Dexter sesong 2 ferdig på Canal+. Fikk som sagt med meg bare slutten, men ble imponert over det jeg så. BENITEZ Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 "Sometimes I Wonder what it would be like for everything inside me that's denied and unknown to be revealed... but I'll never know. I live my life in hiding. My survival depends on it." Jeg tror det er dette Sesong 3 vil handle om. Vi får en mye mer dypere forståelse av hva som foregår inne i hodet til Dexter. Så alt i alt vil vi nok få en mye mer klarere forståelse av han. Tok fram akkurat den setningen der, ettersom jeg tror det er det vi vil få servert i en STOR DOSE. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Oki, da har jeg sett de 7 første episodene av Dexter sesong 3.. I episode 1 flytter Dexter til New York, der han starter å jobbe for FBI. De starter mer eller mindre fra scratch. Søstera følger med og begynner i NYPD. Episode 2: Doakes begynner å komme til Dexter i både drømme og han ser ham på gaten, som en hildring, før han forsvinner i mengden. Slik går det noen episoder så dukker Doakes opp i "levende" live i episode 5, der han bedøver Dexter, hiver han i bagasjerommet, og kjører til ei hytte. Der blir Dexter grisebanket, men Doakes ønsker ikke å drepe Dexter men heller skape en allianse.. Doakes sier her at han har bevisene på Dexters drap og disse vil bli gitt til politi/FBI om Doakes ikke gir livstegn.. Dermed blir Dexter Doakes hitman. De utfører drap på flere, blant annet en senator.. Så langt er jeg ca. kommet, har skrevet litt mer utfyllende i spoiler.. Selvsagt er dette bare en forsinket aprilspøk, sesong 3 er ikke laget enda, men er vel lov å lage eget plot. (Modedit: Trodde du ødela sesong 3 for meg, helt til jeg leste litt nøye etter. Damn you. ) Endret 12. april 2008 av Marley Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Når er det dexter starter opp igjen? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Når er det dexter starter opp igjen? Tirsdag 30 September klokken 0900 PM østlig tid i usa på Showtime. Det vil si sånn ca klokka 0300 AM her i Norga Onsdag 1 oktober. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nå nettopp ferdig sesong 2.. Herlig serie Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kjipt at det ikke kommer før 30 september da men. Håper uansett på at det blir en kickass sesong åpning som det alltid har vært. PS. Trenger ikke å stå "Ingen Bokspoilere" i emne tittlen ettersom Sesong 2 ikke er basert på noen vesentlige deler i bøkene som er viktige. Har lest alle 3 bøkene av Dexter som har kommet ut. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Sesong 2 av Dexter var minst like god som sesong 1. Jeg er ikke bekymret for at de ikke klarer å holde standarden. Er uansett altfor lenge å vente på sesong 3 Endret 21. mai 2008 av O.J Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Sesong 2 av Dexter var minst like god som sesong 2. Jeg er ikke bekymret for at de ikke klarer å holde standarden. Er uansett altfor lenge å vente på sesong 3 Eh? "Sesong 2 av Dexter var minst like god som sesong 2" Okey.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå