Cryflopp Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 heh lite sansynlig, han er jo trossalt dead. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Doakes var tidligere specialops noe de understreket utallige ganger i den serien. Derfor er det ikke utenkelig at han kan ha faket sin egen død - på en troverdig måte. Personlig ville ikke jeg ha utelukket Doakes comeback. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Så siste episode av Dexter igår. Kan ikke si annet enn at det er en genial serie! Sikkert spurt utallige ganger, men orker ikke å lese igjennom hele tråden. Noen som vet sånn ca når sesong 3 begynner? Har de begynt å filme sesong 3? Endret 1. februar 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fremdeles streik i USA. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nye sesonger bruker jo å komme på høsten, september/oktober. Det er ennå lenge til så vi får håpe det begynner da, selv om det er streik nå. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvis Doakes kommer tilbake etter det der, så blir det vel litt for "Murdoc-aktig". Fryda meg godt når han fikk tatt Lyla, maken til sinnsyk kjærring skal du leita lenge etter. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvis Doakes kommer tilbake etter det der, så blir det vel litt for "Murdoc-aktig". Fryda meg godt når han fikk tatt Lyla, maken til sinnsyk kjærring skal du leita lenge etter. hehe ja likte ikke henne jeg heller så bler rimelig fornøyd med sesongavsluttningen gleder meg til sesong 3 dexter er genialt! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så vi kan anta at Doakes ikke kommer tilbake, men det hadde i såfall vært jævlig rart at en dude med Special Forces bakgrunn ikke har lagt noen backup planer da. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Han planla vel neppe å bli sittende i et bur Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Likte Doakes, jeg, men håper for guds skyld ikke han kommer tilbake, synes det blir for unaturlig. Gleder meg enormt til sesong 3, elsker Dexter. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvis Doakes kommer tilbake, kommer jeg ikke bare til å slutte å se serien umiddelbart, jeg kommer til å slutte å se alle serier fra Showtime. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvorfor tror dere han skal komme tilbake? Han døde jo? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Slutt å diskuter om at Doakes kommer tilbake!! Please! Han er død. PUNKTUM!!! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Slutt å diskuter om at Doakes kommer tilbake!! Please! Han er død. PUNKTUM!!! Helt enig. Dexter er en usedvanlig god serie. Jeg digget Doakes selv etterhvert, men hvis han kommer tilbake mister jeg all respekt for skribentene. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Så nettopp ferdig sesong 2. Herregud for en herlig serie! Har sesong 3 blitt bekreftet? Endret 25. februar 2008 av qweac Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sesong 3 er bekreftet ja. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Så nettopp ferdig sesong 2. Herregud for en herlig serie! Har sesong 3 blitt bekreftet? Nå skal ikke jeg si at 3. sesong er bekreftet. MEN jeg kan si det såpass at dette er en av de mest suksessfulle seriene på tv akkurat nå, og med slike seertall så kan man ikke annet enn å anta at Showtime godkjenner en ny sesong. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 A third season of Dexter was announced following the season two finale, in which an ad ran assuring Dexter would return in 2008. Showtime President Robert Greenblatt also confirmed that a third season is planned to start airing on September 30, 9 PM ET/PT.[5] Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 A third season of Dexter was announced following the season two finale, in which an ad ran assuring Dexter would return in 2008. Showtime President Robert Greenblatt also confirmed that a third season is planned to start airing on September 30, 9 PM ET/PT.[5] Yay! Gleder meg allerede! Blir lenge å vente. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 A third season of Dexter was announced following the season two finale, in which an ad ran assuring Dexter would return in 2008. Showtime President Robert Greenblatt also confirmed that a third season is planned to start airing on September 30, 9 PM ET/PT.[5] Yay! Gleder meg allerede! Blir lenge å vente. Yay2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå