Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Doakes kommer tilbake etter det der, så blir det vel litt for "Murdoc-aktig". Fryda meg godt når han fikk tatt Lyla, maken til sinnsyk kjærring skal du leita lenge etter.

hehe ja likte ikke henne jeg heller :p så bler rimelig fornøyd med sesongavsluttningen :D

gleder meg til sesong 3 :) dexter er genialt!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Så nettopp ferdig sesong 2. Herregud for en herlig serie! :D Har sesong 3 blitt bekreftet?

Nå skal ikke jeg si at 3. sesong er bekreftet. MEN jeg kan si det såpass at dette er en av de mest suksessfulle seriene på tv akkurat nå, og med slike seertall så kan man ikke annet enn å anta at Showtime godkjenner en ny sesong.

Lenke til kommentar
A third season of Dexter was announced following the season two finale, in which an ad ran assuring Dexter would return in 2008. Showtime President Robert Greenblatt also confirmed that a third season is planned to start airing on September 30, 9 PM ET/PT.[5]

Yay! :new_woot: Gleder meg allerede! Blir lenge å vente.
Lenke til kommentar
A third season of Dexter was announced following the season two finale, in which an ad ran assuring Dexter would return in 2008. Showtime President Robert Greenblatt also confirmed that a third season is planned to start airing on September 30, 9 PM ET/PT.[5]

Yay! :new_woot: Gleder meg allerede! Blir lenge å vente.

Yay2!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...