Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne synsingen blir kun teoretisk, og helt søkt for min del. Forfatterne vil aldri senke seg til et slikt nivå. De beste seriene gjenkjennes ofte ved at de kan ta livet av viktige rollefigurer, og at Doakes utrolig nok skal kunne komme frem igjen, skjer rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Burde ha vært en tvlling bror ellerno av doakes som kom for å overta jobben hans. Det hadde vært krem,

He-he, det hadde vært noe, må innrømme at jeg kommer til å savne doakes, han skuespillreren som spilte ham var bra, lurer på hvordan de klarer å skape den samme spenningen i sesong tre.

Lenke til kommentar
Som sagt så satser jeg på at Doakes fortsatt er live fordi han klarte å fake døden sin på en eller annen måte. Hvis det er tilfelle så er han antagelig deformert i trynet etter eksplosjonen, men det hadde uansett vært konge.

Digger Doakes, men det er inget poeng i å lure seg selv. Han ble sprengt i filler, point blank range. Vi så jo liket hans fly gjennom lufta (det må ha vært Doakes, de andre var kappa opp)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Irriterte meg litt at Dexter valgte å legge "trofe"-greia bak AC igjen.. Den er jo blitt funnet 2 ganger nå, kanskje han burde innse at det ikke er verdens beste plass å gjemme den. Er det p.g.a. streiken i USA=dårlig skript?

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Håper da virkelig ikke at Doakes kommer tilbake igjen selv om han var karakter til tusen. Det blir for dumt rett og slett. Nivået blir dermed trukket ned i gjørma og det vil jeg ikke med en av tidenes beste serier. Sesong 2 var en overraskende bra sesong med tanke på den geniale førstesesongen. Jeg hadde ikke ventet at den til og med ville bli bedre enn nr. 1 heller og da håper jeg selvssagt at sesong 3 følger opp i samme stil. Dette vil ikke skje hvis skaperne tyner ut ting a la å la Doakes komme tilbake. Et godt eksempel på en serie som i mine øyne har drept seg selv er Prison Break hvor det er det samme crappet som skjer hele tida.

Dermed: finn på noe nytt! Og gjør det bra, gjerne bedre enn før!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...