Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har holdt meg unna denne tråden helt siden jeg fikk nyss om at de to siste episodene hadde blitt lekket, da det var garantert at noen kom til å spoile det her inne. :thumbdown:

Nå har jeg endelig sett den på 720p, og må si at jeg virkelig ser fram til neste sesong! Likte vel egentlig sesong 1 best, men slik blir det vel egentlig med mye av det jeg ser på :)

Uansett, traileren til sesong 3 var veldig bra, og når de i tillegg nøster opp trådene og lager hver sesong som en stand alone sesong, så er jeg ikke i tvil om at fortsettelsen også kommer til å bli knallbra!

Lenke til kommentar

Har funnet spoiler på sesong 3..

Dexter dør.

Faren er ikke død, men har skiftet navn, og faket døden som en måte å komme seg vekk.

Søsteren til Dexter finner ut at han er den skikkelige morderen, men sverger på å dø med sannheten.

Neeeida, ta det med ro. Bare tull alt sammen.

Om jeg ikke er utrolig god til å gjette.

Lenke til kommentar
Uansett, traileren til sesong 3 var veldig bra

Link?

Kanskje det var feil å bruke ordet 'trailer', da det jeg mente var klippene de hadde sakset sammen helt i slutten av s2e12 og avslørte av det kom til å bli en sesong 3 :)

Uansett nok til at denne karen gleder seg hehe

Lenke til kommentar
Har funnet spoiler på sesong 3..

Dexter dør.

Faren er ikke død, men har skiftet navn, og faket døden som en måte å komme seg vekk.

Søsteren til Dexter finner ut at han er den skikkelige morderen, men sverger på å dø med sannheten.

Neeeida, ta det med ro. Bare tull alt sammen.

Om jeg ikke er utrolig god til å gjette.

:thumbup:

Endret av ThePretender
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nja, jeg vet ikke, men jeg ser ikke for meg Doakes dra ut midt i The Everglades for å ta Dexter uten å ha en backup plan. I tillegg til det så visste han jo også at snuten var etter han, så han kan ha gjort noe klart for å fake døden sin. Det hadde jo bare vært drit fett. F.eks kunne han tatt en avstøpning av tenna sine og planta det i en eller annen død afro amerikaner. Sier bare at det kan være en mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...