DuckDuckGoose Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Dritfet avslutning! Gleder meg til sesong 3! Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som veit hvilken musikk han detektiven preika om i en av episodene, det var et eller anna med chopan, men finner ingentingen. anyone? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Chopin Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nice, many thanks Loeve Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har holdt meg unna denne tråden helt siden jeg fikk nyss om at de to siste episodene hadde blitt lekket, da det var garantert at noen kom til å spoile det her inne. Nå har jeg endelig sett den på 720p, og må si at jeg virkelig ser fram til neste sesong! Likte vel egentlig sesong 1 best, men slik blir det vel egentlig med mye av det jeg ser på Uansett, traileren til sesong 3 var veldig bra, og når de i tillegg nøster opp trådene og lager hver sesong som en stand alone sesong, så er jeg ikke i tvil om at fortsettelsen også kommer til å bli knallbra! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har funnet spoiler på sesong 3.. Dexter dør. Faren er ikke død, men har skiftet navn, og faket døden som en måte å komme seg vekk. Søsteren til Dexter finner ut at han er den skikkelige morderen, men sverger på å dø med sannheten. Neeeida, ta det med ro. Bare tull alt sammen. Om jeg ikke er utrolig god til å gjette. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Uansett, traileren til sesong 3 var veldig bra Link? Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Utrolig bra episode! Gleder meg til s3! Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Uansett, traileren til sesong 3 var veldig bra Link? Kanskje det var feil å bruke ordet 'trailer', da det jeg mente var klippene de hadde sakset sammen helt i slutten av s2e12 og avslørte av det kom til å bli en sesong 3 Uansett nok til at denne karen gleder seg hehe Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Har funnet spoiler på sesong 3.. Dexter dør. Faren er ikke død, men har skiftet navn, og faket døden som en måte å komme seg vekk. Søsteren til Dexter finner ut at han er den skikkelige morderen, men sverger på å dø med sannheten. Neeeida, ta det med ro. Bare tull alt sammen. Om jeg ikke er utrolig god til å gjette. Endret 18. desember 2007 av ThePretender Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 @ThePretender, du leste spoileren etterpå ? Kom over alle klagene på spoiler så jeg tenkte jeg skulle lege meg litt. Er i det muntre hjørnet i dag.. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 @ThePretender, du leste spoileren etterpå ? Kom over alle klagene på spoiler så jeg tenkte jeg skulle lege meg litt. Er i det muntre hjørnet i dag.. Ja, den var morsom! Jeg tenkte jeg ikke skulle avsløre at innlegget var en spøk, derfor redigerte jeg posten min! Men jeg fikk meg en god latter ja Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Kom over en spoiler fra sesong 3. Tulla! Endret 1. januar 2008 av arnizzz Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kom over en spoiler fra sesong 3. Tulla! hahaha lols mann begyne å lure der, han ligna ikke på den mørke og onskapsfulle dexter som jeg kjenner til Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 det er sikkert fra six feet under ellernoe Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er det. Tulling! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg holder en finger på at Doakes fortsatt er i live. Det skulle vel ha vært 3 lik, og vi så ikke hva Dexter gjorde med de 2 andre likene. Noen andre som også håper at Doakes still is alive eller? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har håpet siden jeg først så Doakes, at noen skulle slice han opp godt og vel. Vi fikk jo se at Doakes var helt i nærheten av gasstanken som eksploderte. Blir bare dumt om han overlevde det. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Og de fant et lik, og tenna matcha? han lever enda ? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nja, jeg vet ikke, men jeg ser ikke for meg Doakes dra ut midt i The Everglades for å ta Dexter uten å ha en backup plan. I tillegg til det så visste han jo også at snuten var etter han, så han kan ha gjort noe klart for å fake døden sin. Det hadde jo bare vært drit fett. F.eks kunne han tatt en avstøpning av tenna sine og planta det i en eller annen død afro amerikaner. Sier bare at det kan være en mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå