Jakoozie Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Elsker denne serien. Gleder meg til sesong 3 kommer. Synd at Doakes døde. Likte han etterhvert. Greit for Dexter egentlig da, han ble kvitt sin verste fiende uten å drepe eller frame han, og eksplosjonen førte til en mer overbevisende sak mot Doakes enn noen gang. Må bare ta av hatten for serien skribenter, det er for meg helt umulig å vite hva som kommer til å skje i serien. Har Dexter tilsynelatende bare ett eller to valg, introduserer alltid skribentene noe helt nytt, som jeg aldri hadde gjetta. Utrolig uforutsigbart, de er nesten litt for kreative disse folka Endret 8. desember 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Håper egentlig at det ikke blir flere sesonger. Skal mye til for at de klarer å opprettholde kvaliteten fra sesong 1 &2. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vel takk for den spoileren Jakoozie! Putt info frå leaked episoder i spoiler please! Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fy fanken, glad jeg har sett episodene før jeg så det der Jakoozie. Smekk det inn i spoiler så fort som mulig! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er ikke det her en spoilertopic da?.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er ikke det her en spoilertopic da?.. Trodde egentlig det samme. Jaja, nå er det i spoilertags i hvertfall. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dexter sesong 2 **Spoiler warning** I tilfelle det enda er noen "smarte" folk der ute som ikke har oppdaget det: Alle episodene til s.2 er ute og diskusjonene i denne tråden gjelder HELE s.2, ikke bare de episodene akkurat DU har sett! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 I tilfelle det enda er noen "smarte" folk der ute som ikke har oppdaget det: Du som er så forbanna kjepphøy burde jo forstå at det ikke gjelder episoder som er lekket på nettet. Som det står i førsteposten så følger denne tråden amerikansk sendeskjema, og leaked episodes er ikke amerikansk sendeskjema. Så ro nervene litt. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Rett ræv som feis ja. :!: Beklager, men argumentet med "amerikansk sendeskjema" holder ikke mål. 1. Førsteposten som du refererer til er fra juli og starter en diskusjon om de første episodene, over 2 måneder før sesongen startet i usa! 2. Alle i denne tråden ser episodene fra nettet, ikke på amerikansk tv. 3. I en tråd som heter: Dexter sesong 2 **Spoiler warning**, blir det helt meningsløst å legge alle postene i spoiler når det snakkes om episoder som allerede er kommet ut og dermed er tilgjengelige for alle her. 4. Ønsker noen å vente med å se episoder som er ute, ja så venter en også med å lese nye innlegg i en SPOILER tråd! Litt sunn fornuft må det være lov å regne med fra folk, selv på internett. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi tar en titt i førsteinnlegget til "Prison Break Sesong 3 - med spoilere". Førsteinnlegget der er mye bedre skrevet enn førsteinnlegget i denne tråden. Og det sier seg selv at det er de samma reglene i den tråden som det skal være i denne tråden. I den tråden står det klart å tydelig: "Dersom du kommer over informasjon fra lekasjer fra produsentene og liknende som røper noe om seriens videre handling, skal dette legges innenfor skjul-koden. Det samme gjelder snakk og diskusjon om promo-er til episodene" "Spoilerwarningen" det snakkes om i emnetittelen på tråden vi er i nå, er en spoilerwarning til de som vil følge med på norsk tv. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Faen trekker du inn en Prison Break-tråd for? Reglene vi følger er de som er spesifisert i førstepost. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Åh herregud! Prison Break-tråden var et eksempel. Alle trådene på forumet som omhandler en serie følger mer eller mindre de samma reglene. Se feks hva trådstarter sa midt i tråden: Jeg ber IGJEN om at diskusjoner om episoder som ikke er sendt på tv skal legges i spoiler. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10053689 Det at Lars er sløv og ikke gidder å oppdatere førsteposten har ikke noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvorfor skal de gjøre det? Det er ingen forumregler som spesifiserer at alle serietråder skal følge samme regler. Det er fullstendig opp til OP å sette reglene for tråden. Det at L4r5 senere i tråden har uttalt at kun episoder i tråd med amerikansk sendeskjema skal diskuteres uten spoiler tag er en annen sak. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kan ikkje alle berre sjå dei 2 siste episodane og slutte å hyle? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Fin sesongavslutning. Dexters mørke sider kommer bare mer og mer fram. Det blir spennende å se hvordan karakteren utvikler seg i sesong 3, bare synd det er et stykke fram i tid. Endret 9. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har vært opptatt med å se igjennom Twin Peaks den siste uken. Får ta et avbrekk med 2 x Dexter + Top Gear i ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er enige i begge "parter" sine argumenter. På den ene side så har disse to Dexter episodene ikke gått på TV i USA. Siden denne tråden følger amerikansk sendeskjema, kan det være feil med spoilere fra eps som ikke har gått i USA. På den annen side så tror jeg samtlige her laster ned episodene (hysj hysj), og eneste grunn til at vi i det hele tatt følger det amerikanske sendeskjemaet, er for å få episodene fortest mulig. Når de to nyeste da ligger på nettet, tilgjengelig for alle, så er det jo bare å laste ned. Jeg synes det logiske er at vi bør sette ting i spoiler-tag hvis vi husker det, selv om begge parter har gode poeng. Det er jo ikke akkurat mye arbeid. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Håper egentlig at det ikke blir flere sesonger. Skal mye til for at de klarer å opprettholde kvaliteten fra sesong 1 &2. Tja, hvorfor ikke? Det skulle jo strengt tatt mye til å oppretholde kvaliteten fra seson 1 i sesong 2, men det klarte de jo. Er ikke umulig å gjøre det enda en gang. Sesong 3 er nesten dømt til å bli bra, ikke nødvendigvis like bra som de to første sesongene, men so what? En dårlig 3. sesong ødelegger ikke min begeistring for en brilliant første og andre sesong. Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fu all. Da var sesong to over. Nå, ikke med leaka drittkvalitet. Nå som 720p er sett ferdig gleder jeg meg til neste sesong. Go Mr. Morgan. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Herregud. Jeg så siste Dexter i går, og jeg må si dette er uten tvil DET beste jeg har sett av tv-underholdning. Bare det at Dexter er en serie som tør i avslutte en sesong uten det cliffhanger-syndromet som har infisert LOST/PB/HEROES er helt fantastisk! Jeg har gjennom hele sesongen bare ventet, nei lengtet, etter at Doakes skal bli sløyet, og pika med så skjedde det i siste episode. Jeg har også ventet svært spent på at Dexter skal vise hvem han virkelig er for hun britiske tøyten. Det var nesten sånn at jeg skulle ønske jeg stod i rommet og klappet og heiet når han endelig kjørte kniven i tispen. Alt jeg kan si er ALL HAIL TO THE DEXTER. PS. folk som syter over spoilers: sjekk trådtittel, jeg er lite interessert i å høre dere syte over det jeg skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå