Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gud for en slutt! :love:

Når begynner sesong 3? I januar? :D

heh dream on , blir nok VELDIG lenge til. sikkert ikke før september vil gjette. dexter sesong 1 starta i october, sesong 2 starta i september... så jeg kan hvertfall GARANTERE deg at den IKKE komme i januar. vilt gjetta september/oktober tiden.

mulig lengre pga streiken ?

må si det var en fantastisk god sesong , veldig spennende!

synd med james da, han var en god charakter... en flott skuespiller. men det var også godt at dexter knerta layla den galne dama :p

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

heh dream on , blir nok VELDIG lenge til. sikkert ikke før september vil gjette. dexter sesong 1 starta i october, sesong 2 starta i september... så jeg kan hvertfall GARANTERE deg at den IKKE komme i januar. vilt gjetta september/oktober tiden.

synd med james da, han var en god charakter... en flott skuespiller. men det var også godt at dexter knerta layla den galne dama :p

Tviler på at det blir lengren en september og oktober neste år, streiken er over nå og uansett så mener jeg at dexter ikke var en av de seriene som ble rammet av streiken.

Lenke til kommentar

Tviler på at det blir lengren en september og oktober neste år, streiken er over nå og uansett så mener jeg at dexter ikke var en av de seriene som ble rammet av streiken.

det var pga de var ferdig med sesongen sin det, ferdig innspilt. blir hvertfall noen mnd til sesongstart det er helt sikkert. selv tipper jeg på september ca.

Lenke til kommentar

Tviler på at det blir lengren en september og oktober neste år, streiken er over nå ...

Nope, er dessverre ikke det :no:

Jeg synes litt synd på Doakes, men Lila fikk det hun fortjente. Jævla bitch.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Vil ikke si at Niptuck ligner på dexter, hvis du tenker på følelsen du får når vi får vite hvorfor akuratt dexter dreper og hvordan han gjør det i detalj. så ville jeg anbefalt Crimminal Minds, eneste andre serier hvor vi virkelig blir satt inni tankegangen på en seriemorder og andre monstere ;P

Lenke til kommentar
Vil ikke si at Niptuck ligner på dexter, hvis du tenker på følelsen du får når vi får vite hvorfor akuratt dexter dreper og hvordan han gjør det i detalj. så ville jeg anbefalt Crimminal Minds, eneste andre serier hvor vi virkelig blir satt inni tankegangen på en seriemorder og andre monstere ;P

Er nok mer det jeg digger med Dexter ja. Er så sinnsvakt bra når man "kommer inn i hodet" på dexter. Spesielt i sesong 1.. Just love it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...