Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge episodene var bra, men må si jeg synes den siste var helt genial. Dexter er å blir en av mine absolutt favorittserier :new_woot:

Eneste som var litt kjipt var at Doakes forsvant. Men måten Dexter tok knekken på Lila på gjorde det nesten godt igjen. You killed an innocent man Lila

Lenke til kommentar

Sinnsykt fet sesongavsluttning!

Kvaliteten var plagsom gjennom introen og "previosly on Dexter", men så ble jeg så oppslukt at den var glemt. Det er jo innholdet i serien som gjør at man ser, ikke bildekvaliteten. Seeropplevelsen følte jeg ikke at ble nevneverdig svekket av bildekvaliteten. Selv blåst opp på 92".

Så til dere skeptikere, 2 uker kuttet ventetid rettferdigjør lav bildekvalitet!

Endret av ersa
Lenke til kommentar

Skulle liksom ønske at Dexter kom seg ut av knipa med sin egen inteligens. Ikke bare ren flaks, eller det som Dexter trudde skjedde da. At noen av de øvrige makter hjalp han. Men hørte dere slutten? it's time to experiment, and see who i really am. Trur nok neste sesong kommer til og handle om at Dexter utvikler seg, kanskje med noen andre ritualer osv. Blir værtfall spennede, han trudd han skulle kanskje tenke seg litt om før han slakta layla. Men det gjorde han ikke, kniven rett i hjertet og et smil ,P

Lenke til kommentar
Hehe!

Eg har ikkje sett noko av Six Feet Under, sjølv om eg veit det er ein prisbelønt og anerkjent serie. Eg klarar imidlertid ikkje forestille meg Michael C. Hall som noko anna enn Dexter...fordi han faktisk ER Dexter (i mitt univers):)

Hadde litt problemer med å ta Hall for en sosiopatisk seriemorder i begynnelsen. Han spilte jo en ganske annen rolle i Six Feet Under.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...