InsertNumLock Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ikke hør på han. Det er ikke komt ut noe. Bare vas. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg vet veldig godt at de har kommet ut. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Bare å sende pm med bevis, slik at jeg kan motbevise deg etterpå. Edit: Jeg dreit meg ut, jeje. Endret 4. desember 2007 av Hille Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Begge episodene var bra, men må si jeg synes den siste var helt genial. Dexter er å blir en av mine absolutt favorittserier Eneste som var litt kjipt var at Doakes forsvant. Men måten Dexter tok knekken på Lila på gjorde det nesten godt igjen. You killed an innocent man Lila Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Der kom årtusenets dilemma...what to do? Regner med jeg drøyer til de kommer når de egentli skulle kommet, men faen da! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Der kom årtusenets dilemma...what to do? Regner med jeg drøyer til de kommer når de egentli skulle kommet, men faen da! Hvorfor drøye? Jeg kommer til å være vrak i morgen. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Laster den ned nå, vil ikke vente! Kan ikke vente til neste episode, håper det blir en skikkelig avsluttning Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Holy smokes, gode nyheter for oss som er avhengig av serien. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Min konklusjon om sesong 2: Den var ikke dårlig men sesong 1 var bedre. Synes det var veldig synd at Doakses døde, forøvrig var det jævli bra at Dexter drepte Lila i Paris, men avslutningen ble fortsatt litt kjedelig synes jeg. Er det noe nytt om hva sesong 3 skal handle om? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Sinnsykt fet sesongavsluttning! Kvaliteten var plagsom gjennom introen og "previosly on Dexter", men så ble jeg så oppslukt at den var glemt. Det er jo innholdet i serien som gjør at man ser, ikke bildekvaliteten. Seeropplevelsen følte jeg ikke at ble nevneverdig svekket av bildekvaliteten. Selv blåst opp på 92". Så til dere skeptikere, 2 uker kuttet ventetid rettferdigjør lav bildekvalitet! Endret 4. desember 2007 av ersa Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 fy faen å jeg lo ass av detta: ESTEBAN VAMANOS Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 2nd. Denne sesongavslutninga var som balsam for sjela. Bildekvaliteten var jo til forveksling lik dei andre episodane også! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Likte bra sesongavslutningen ja. Den stemte bra med intervjuet med Michael C. Hall der han sier at man ikke riktig vet hvor serien vil gå videre, på en god måte. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Litt mens vi venter på sesong 3.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hehe! Eg har ikkje sett noko av Six Feet Under, sjølv om eg veit det er ein prisbelønt og anerkjent serie. Eg klarar imidlertid ikkje forestille meg Michael C. Hall som noko anna enn Dexter...fordi han faktisk ER Dexter (i mitt univers) Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg var en kort periode der veldig redd for at vi skulle få se dexters suicide på slutten en gang... glad det ikke gikk den veien i alle fall ;D Endret 5. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg ber IGJEN om at diskusjoner om episoder som ikke er sendt på tv skal legges i spoiler. Uansett hvor trivielt det måtte virke så er det kjipt å få indikasjoner på handlingen før det er sendt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Huff, blir en laaang dag på jobben idag Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skulle liksom ønske at Dexter kom seg ut av knipa med sin egen inteligens. Ikke bare ren flaks, eller det som Dexter trudde skjedde da. At noen av de øvrige makter hjalp han. Men hørte dere slutten? it's time to experiment, and see who i really am. Trur nok neste sesong kommer til og handle om at Dexter utvikler seg, kanskje med noen andre ritualer osv. Blir værtfall spennede, han trudd han skulle kanskje tenke seg litt om før han slakta layla. Men det gjorde han ikke, kniven rett i hjertet og et smil ,P Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hehe! Eg har ikkje sett noko av Six Feet Under, sjølv om eg veit det er ein prisbelønt og anerkjent serie. Eg klarar imidlertid ikkje forestille meg Michael C. Hall som noko anna enn Dexter...fordi han faktisk ER Dexter (i mitt univers) Hadde litt problemer med å ta Hall for en sosiopatisk seriemorder i begynnelsen. Han spilte jo en ganske annen rolle i Six Feet Under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå