Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Håper ikke Dexter etter at han fant ut at det var han som førte til Harrys selvmord at han slutter å drepe, fikk litt følelsen at han nå innså hvor alvorlig det han driver med egentlig er og hvilke konsekvenser det fører med seg.

Er jakten og selve ritualet med drepingen jeg liker best med hele serien. Alt det andre er bonus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jakten og selve ritualet med drepingen jeg liker best med hele serien. Alt det andre er bonus.

Einig. Sjølv om Dexter er den beste serien eg nokon gong har sett, må eg nesten sei at eg likte sesong 1 betre enn 2. Eg tykkjer Dex har skalta og valta litt for mykje med følelsar i sesong 2. Eg vil ikkje ha ein emo-Dexter, men psycho Dexter. :p Forresten, Lyla må UT av serien. Får heilt fnatt av det ekle kvinnemennesket der.

Lenke til kommentar
Ryktes forøvrig at e11 og 12 har lekket på nett.

I så fall så får de av dere som eventuelt ser disse legge diskusjon om dem i skjul-tag så folk som ikke ser dem før air-date blir spoilet. Vi vil jo ikke ødelegge moroa for noen vet du ;)

Lenke til kommentar

nice , dette er den råeste serien som går for tiden så jeg har ikke sjangs til å vente 2 uker før sesongavsluttningen :p

edit;

Bildet er veldig dårlig. Men, men... 2 uker mindre å vente!
javell ? er jo på kvalitet linje med hd-tv rippene da. holder lenge det , er det jeg hadde sett det i uanz Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Forresten, Lyla må UT av serien. Får heilt fnatt av det ekle kvinnemennesket der.

Helt enig!

haha, jeg får vrangstillinger når jeg ser henne i denne serien.

Hun er med i en serie som heter Hustle, hvor hun er utrolig pen, og har en helt annen og mer seriøs rolle.

Her er hun jo bare den nutcasen, ut med henne. Blir dårlig av å se henne slik ^^

Hustle:

september20-1.jpg

Dexter:

dexter_s2_11.jpg

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...