Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Jeg håper virkelig at denne sesongen er avsluttende på samme måte som sesong 1, for jeg er sykt lite glad i sesongavslutninger som ikke nøster opp i trådene. Det oppfatter jeg som lite gjennomtenkt manusskriving eller et billig stunt for å sikre at folk ser neste sesong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg håper virkelig at denne sesongen er avsluttende på samme måte som sesong 1, for jeg er sykt lite glad i sesongavslutninger som ikke nøster opp i trådene. Det oppfatter jeg som lite gjennomtenkt manusskriving eller et billig stunt for å sikre at folk ser neste sesong.

Syntes manusforfatterne har gjort seg fortjent til å få tvilen til gode.

Michael C. Halls tanker om sesong 2 finalen:

Michael C. Hall interview in this Sunday's New York Post: http://www.nypost.com/seven/11252007/tv/ki...3388.htm?page=1. This paragraph jumped out at me because it indirectly comments on what we can expect from Season 2 finale "British Invasion":

"The second season has a different character than the first and the finale has a different character as well," he said. "But there is a sense of resolution and a sort of stage being set for a new beginning - whatever that might be. I mean, when we finished the first season, I had no idea where things were headed and I'm kind of in the same place about the third, but in a good way."

Lenke til kommentar

Jeg kan med rimelig stor sikkerhet si at det ikke er en drøm og at sesongen blir avsluttende. Denne serien trenger ikke en major cliffhanger på slutten av en sesong for å tvinge folk til å se neste sesong. Serien er for bra til slikt tull.

Onsdag nå, ikke lenge til mandag gitt :p

Lenke til kommentar
Konge episode.

Syns det skjedde litt brått at Dokes kom mot han med pistolen, men kul scene.

Ja enig. Fikk litt sånn "drømmefeeling" i og med at skjedde så fort.

Fikk også den følelsen. kunne spedd på scenen med at Dokes lusker rundt og ser Dexter komme ut med de søppelsekkene.

Lenke til kommentar
Konge episode.

Syns det skjedde litt brått at Dokes kom mot han med pistolen, men kul scene.

Ja enig. Fikk litt sånn "drømmefeeling" i og med at skjedde så fort.

Fikk også den følelsen. kunne spedd på scenen med at Dokes lusker rundt og ser Dexter komme ut med de søppelsekkene.

Da hadde det ikke blitt noe "Suprise motherfucker!"

Lenke til kommentar

Akkurat sett episode 10 sitter bare å måper, er jo helt fantastisk bra serie :)

Er veldig spent på sinnstilstanden til doakes nå, han har det ikke bra stakkar :p

Nå legger jeg meg i hi til neste mandag slik at jeg kan stå opp til enda en episode, denne serien er jo verre enn crack cocain.

Lenke til kommentar
Som vanlig en jæklig bra episode. Litt merkelig hvor fort Dexter kom seg etter skuddet i foten. Jeg var helt sikker på at såret skulle avsløres da han skulle på stranden med Rita. Men den gang ei.

Sånn såret såg ut for meg hadde det ikkje truffe han gjennom foten, men "berre" igjennom overflaten av huden - som ein kuttskade... Kjem det forholdsvis fort etter det. Så lenge han ikkje begynte å blø så ser ikkje stranda som eit problem... har du sett Dexter i shorts nokon gong?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...