jonnor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg håper virkelig at denne sesongen er avsluttende på samme måte som sesong 1, for jeg er sykt lite glad i sesongavslutninger som ikke nøster opp i trådene. Det oppfatter jeg som lite gjennomtenkt manusskriving eller et billig stunt for å sikre at folk ser neste sesong. Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg håper virkelig at denne sesongen er avsluttende på samme måte som sesong 1, for jeg er sykt lite glad i sesongavslutninger som ikke nøster opp i trådene. Det oppfatter jeg som lite gjennomtenkt manusskriving eller et billig stunt for å sikre at folk ser neste sesong. Syntes manusforfatterne har gjort seg fortjent til å få tvilen til gode. Michael C. Halls tanker om sesong 2 finalen: Michael C. Hall interview in this Sunday's New York Post: http://www.nypost.com/seven/11252007/tv/ki...3388.htm?page=1. This paragraph jumped out at me because it indirectly comments on what we can expect from Season 2 finale "British Invasion": "The second season has a different character than the first and the finale has a different character as well," he said. "But there is a sense of resolution and a sort of stage being set for a new beginning - whatever that might be. I mean, when we finished the first season, I had no idea where things were headed and I'm kind of in the same place about the third, but in a good way." Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg kan med rimelig stor sikkerhet si at det ikke er en drøm og at sesongen blir avsluttende. Denne serien trenger ikke en major cliffhanger på slutten av en sesong for å tvinge folk til å se neste sesong. Serien er for bra til slikt tull. Onsdag nå, ikke lenge til mandag gitt Lenke til kommentar
O.J Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Konge episode. Syns det skjedde litt brått at Dokes kom mot han med pistolen, men kul scene. Ja enig. Fikk litt sånn "drømmefeeling" i og med at skjedde så fort. Fikk også den følelsen. kunne spedd på scenen med at Dokes lusker rundt og ser Dexter komme ut med de søppelsekkene. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Absolutt en spennende episode! Lurer på hvordan Dexter skal forklare et skuddsår i beinet Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Konge episode. Syns det skjedde litt brått at Dokes kom mot han med pistolen, men kul scene. Ja enig. Fikk litt sånn "drømmefeeling" i og med at skjedde så fort. Fikk også den følelsen. kunne spedd på scenen med at Dokes lusker rundt og ser Dexter komme ut med de søppelsekkene. Da hadde det ikke blitt noe "Suprise motherfucker!" Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Preview for 2x11 Left Turn Ahead #1 http://youtube.com/watch?v=GlRGsPNTaOc #2 http://youtube.com/watch?v=J207nCwg-mw Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dagens episode var jævla bra, men fyfaen som jeg ser fram til neste episode. Lurer veldig på hva Layla driver med, sjuk person ;P Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Huff hva skal dexter gjøre nå? Blir jo bare værre og værre jo! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Han løser det nok ikke. Jeg er nesten sikker på at han blir tatt. Og jeg synes forferdelig synd på Doakes om han i såfall skulle ta skylden og dexter går fri.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Om han tar skylden så ler jeg, det hadde vært konge at Doakes hadde gått i fengsel bitter og hevnlysten. Men ville likt og se han med videre i serien, han er en god skuespiller med en interesang fortid med karrakteren han spiller i dexter. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 flott episode, blir spennende å se hva dexter finner på nå. blir jo bare verre og verre for han. bare 2 episoder igjen nå , tror det vil bli en kjempe spennende sesongavsluttning! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg tror fortsatt at Doakes er typen som kan være stille om en sak som detta gitt de rette omstendighetene, og at Dexter dermed har en mulighet til å spare han. Kall det gjerne urealistisk, men det er jo lov til å håpe. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan skal han forklare skuddskaden om han klarer å snike seg hjem?Hehe. Han klarte å snike seg hjem igjen. Skuddskader på film og tv er aldri noe problem :!: Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Akkurat sett episode 10 sitter bare å måper, er jo helt fantastisk bra serie Er veldig spent på sinnstilstanden til doakes nå, han har det ikke bra stakkar Nå legger jeg meg i hi til neste mandag slik at jeg kan stå opp til enda en episode, denne serien er jo verre enn crack cocain. Lenke til kommentar
Oyvind1988 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dagens episode var jævla bra, men fyfaen som jeg ser fram til neste episode. Lurer veldig på hva Layla driver med, sjuk person ;P Hora skal sikkert si at Batista dopet henne ned og så voldtok henne. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det var det jeg også tenkte.. Men hva tjener hun egentlig på det? Tviler på at Dexter tar henne tilbake av den grunn, og hun kan neppe være så dum at hun tror det selv. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Som vanlig en jæklig bra episode. Litt merkelig hvor fort Dexter kom seg etter skuddet i foten. Jeg var helt sikker på at såret skulle avsløres da han skulle på stranden med Rita. Men den gang ei. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Som vanlig en jæklig bra episode. Litt merkelig hvor fort Dexter kom seg etter skuddet i foten. Jeg var helt sikker på at såret skulle avsløres da han skulle på stranden med Rita. Men den gang ei. Sånn såret såg ut for meg hadde det ikkje truffe han gjennom foten, men "berre" igjennom overflaten av huden - som ein kuttskade... Kjem det forholdsvis fort etter det. Så lenge han ikkje begynte å blø så ser ikkje stranda som eit problem... har du sett Dexter i shorts nokon gong? Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Trailer for 2x11 http://youtube.com/watch?v=SYJlFzjbDuo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå