Hyperio Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Man kan ikke si at denne episoden var bra. Den var BRA! Han kan ikke drepe Doakes, da finner de ut at det ikke er han og da vil de kanskje skjønne at det var Dexter. Så hva faen skal han gjøre? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Skjønner ikke hvordan de greier å få til en så utrolig nervepirrende serie! Mao. Denne episoden var rå! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hvis Dexter greier å snike seg tilbake til huset sitt usett har han alibi. Han kan etterlate Doakes død i narkohytta, enten som følge av selvmord eller drap knyttet til en narkohandel. Men hvem vet hva manusforfatterene finner på..? Spennende blir det i hvert fall. De to siste episodene har vært strålende. Nå er det bare å glede seg til de tre siste Endret 26. november 2007 av Computerwelt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hvordan skal han forklare skuddskaden om han klarer å snike seg hjem? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvis Dexter greier å snike seg tilbake til huset sitt usett har han alibi. Han kan etterlate Doakes død i narkohytta, enten som følge av selvmord eller drap knyttet til en narkohandel. Men hvem vet hva manusforfatterene finner på..? Spennende blir det i hvert fall. De to siste episodene har vært strålende. Nå er det bare å glede seg til de tre siste han kan jo ikke bare snike seg tilbake med en kule i beinet? må si at denne serien tar helt av, så spennende serie har jeg ikke sett på lenge. helt genialt , gleder meg til å se hva dexter finner på nå. he's in trouble Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 OMG! 3 episoder igjen så er det ny lang pause Steike rå episode.. ss3 for de av dere som ikke har fått det med seg. Visit My Website Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Håper ikke dexter dreper doakes. Han er jo en av de kuleste karakterene. Den telefonsvareren var epic. Lenke til kommentar
nautagaata Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Håper ikke dexter dreper doakes. Han er jo en av de kuleste karakterene. Den telefonsvareren var epic. Tankespinn: Med tanke på Harry`s code ville det være et stort nederlag for dexter dersom han ble tvunget til å drepe doakes. Jeg tror faktisk også at det burde være mulig å unngå å gjøre det. Med evnene dexter (vanligvis) har til å rydde opp etter seg blir det ord mot ord når doakes skal prøve å fortelle om hva som skjedde i Everglades, og med tanke på det som har skjedd mellom de to vil jeg tro dexter blir trodd når han sier at han ikke var ute av leiligheten. Han må uansett finne på en historie som forklarer skuddskaden i låret*. Jeg tror det er viktig at så mange som mulig får vite at han er skadet så fort som mulig. Det ville være veldig lite gunstig om doakes var den eneste som visste om dette... Da har vi en løs tråd igjen, og det er jimenez. Doakes kunne sannsynligvis ikke, på grunn av forråtnelsen, se hvem det var som lå drept i hytten/søppelsekkene. Lyla vet derimot at det er en forbindelse mellom mellom jimenez og dexter. Hun vet imidlertid ikke at jimenez er drept. Dexter har lært av gamle feil og jimenez kommer til å forsvinne for alltid, og med tanke på jimenez`fortid (og tydeligvis nåtid) kommer sannsynligvis forsvinningen til å forklares med narkotika-oppgjør... Konklusjon: Dexter går fri og kan fortsette med renvaskingen av en doakes som synker stadig lengre ned i gjørma. *Forklaringer på skuddskaden i rangert rekkefølge med tanke på å få både doakes og dexter til å fremstå i et best mulig lys: 1. Skutt av en tilfeldig person på et tidspunkt da han ikke trengte å være i leiligheten (dexter må ha en fersk skuddskade å vise frem, doakes må holdes fanget for ikke å røpe hva som egentlig har skjedd før alle vet hva som egentlig skjedde). 2. Skutt av en tilfeldig person da han skulle være i leiligheten (dexter må forklare hvorfor han ikke holdt seg inne, tips: måtte ha seg med Rita), ang doakes; se over. 3. Skutt i Everglades av en tilfeldig person etter at han snek seg ut om natten for å gå på alligatorjakt. 4. Skutt av doakes a: på et tilfeldig sted når han skulle holdt seg inne (se "ha seg med Rita-forklaringen"); ser verst ut for doakes med tanke på at han er i trøbbel allerede. b: på et tilfeldig sted når utenom den tiden det var forventet at han skulle være i leiligheten; stygg sak for doakes. c: å bli skutt i everglades vil nok vekke mistanke uansett hvem skytteren er... Jepp: Hadde ikke så mye fornuftig å ta meg til i kveld Endret 27. november 2007 av nautagaata Lenke til kommentar
nautagaata Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Man kan ikke si at denne episoden var bra. Den var BRA! Han kan ikke drepe Doakes, da finner de ut at det ikke er han og da vil de kanskje skjønne at det var Dexter. Så hva faen skal han gjøre? Klart han kan drepe doakes. Han kan attpåtil få han til å forsvinne. Ikke første gang dexter gjør det... Hvordan vil ting se ut når den hovedmistenkte i en drapsetterforskning forsvinner sporløst? Kan kanskje være sjansen dexter har til å slå en strek over fortiden og slå seg til ro i kjernefamiliens "paradis". Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 HOHOHOHOHO! For en episode! En hel uke til neste gang, nesten så jeg ikke klarer å vente så lenge Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Satan for et kick denne serien fikk da. Tar jo helt av her. Fikk virkelig noia når dokes plutselig stod der. Neste episode blir one hell of an episode. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Sinnsykt at dette ikke var sesongslutten! Den kommer til å ta av og fly seg en runde over oslo. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har ikke ord for hvor bra denne serien er. Jeg sitter limt til skjermen under hver eneste episode, og herregud for en slutt på den nyeste. Jeg vil ikke vente en uke på ny episode! Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) That's right motherfucker, it's over! Fyyyyfaen så fett, helg konge, beste ever! Begynner å få en god liste med problemer Dexter nå, blir spennende å se hvordan han får ordnet opp i dem Endret 27. november 2007 av b0nna Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Han kan jo bare påstå at Doakes har kidnappet han, og dratt han med til sitt hemmelige skjulested i Everglades, hvor Dextger til slutt måtte drepe han i selvforsvar? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Går det ann å dope seg ned og vite at jeg våkner neste mandag? Jeg...klarer...ikke...vente... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Går det ann å dope seg ned og vite at jeg våkner neste mandag? Jeg...klarer...ikke...vente... Jeg kan jo alltids forsøke, men kan ikke garantere at du våkner. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Konge episode. Syns det skjedde litt brått at Dokes kom mot han med pistolen, men kul scene. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Konge episode. Syns det skjedde litt brått at Dokes kom mot han med pistolen, men kul scene. Ja enig. Fikk litt sånn "drømmefeeling" i og med at skjedde så fort. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hadde vært fælt om han plutselig våkna fra drømmen i neste episode. Historien trenger litt forvinklinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå