Jollegutt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Episodebeskrivelse for 2x12 Dexter - Episode 2.12 - British Invasion Special Agent Lundy (Keith Carradine) and the task force believe they've solved the case of the Bay Harbor Butcher, but Dexter might not yet be out of the woods. Airs: 16th December 2007 Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som tror at Dexter kommer til å bli tatt for drapene? I så fall hva tror dere straffen hans blir? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som tror at Dexter kommer til å bli tatt for drapene? I så fall hva tror dere straffen hans blir? Jeg tror dexter finner en lur måte og snike seg unna Men vis han blir tatt, så blir det nok dødstraff eller 2x livstid i fengsel Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som tror at Dexter kommer til å bli tatt for drapene? I så fall hva tror dere straffen hans blir? Jeg tror dexter finner en lur måte og snike seg unna Men vis han blir tatt, så blir det nok dødstraff eller 2x livstid i fengsel Døds straff er vel litt hardt? Han er jo tross alt snut og de for alltid lavere straff enn en normalt ville ha fått. Furthermore tror jeg ikke at Doakes for skylda for drapene ettersom Dexter har sverga på og aldre skade uskyldige. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Det at han er snut er skjerpende omstendigheter. Ikke at jeg tror han blir tatt... Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Sesong 3 er da planlagt? så tatt blir han nok ikke i sesong 2 Endret 23. november 2007 av WyZarD Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Okay, for andre gang, vennligst ikke kom med spoilere fra bøkene! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 kunne jo vært en avslutting på serien... at dexter ble busta og satt i fengsel og alt gikk til helvete for han men hadde vært en sad slutt det da håper og egentlig tror ikke at han blir tatt Lenke til kommentar
O.J Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Håper han til slutt klarer å venne seg av med drapstrangen, og flytter sammen med Rita og barna. Men det bør ikke skje før i siste episode i serien Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Håper han til slutt klarer å venne seg av med drapstrangen, og flytter sammen med Rita og barna. Men det bør ikke skje før i siste episode i serien Kanskje Home and Away er mer serien for deg ? hehe. Jeg tror han klarer å snike seg unna. Jeg bare håper han sager hun svarthårede drittkjerringen(briten) opp med motorsag før serien slutter av for sesongen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Doakes ryker nok ut ettersom serien er fornyet med en tredje sesong. Hvis da ikke tredje sesong handler om Dexter i fengsel :!: Sesong 3: insert prison break season 1. Skulle heller likt å se Dexter i Oz Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Doakes ryker nok ut ettersom serien er fornyet med en tredje sesong. Hvis da ikke tredje sesong handler om Dexter i fengsel :!: Sesong 3: insert prison break season 1. Skulle heller likt å se Dexter i Oz Det hadde blitt spesielt om Dexter havnet i Fengsel ja, men hadde vært yber kult å sett han i Oz. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, da var jeg endelig kommet meg igjennom alle episodene, og synes det er dritbra! Håper på at den første boka havner under juletreet i år. Er det planlagt en tredje sesong? Blir det 12 eps i denne sesongen også? Og når kommer episodene ut? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Å fy, FAEN for en slutt! Hvordan i helvete skal han klare å forklare dette? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Å fy, FAEN for en slutt! Hvordan i helvete skal han klare å forklare dette? QFT! Den forklaringen skal han slite med! Kule i foten eller streifskudd? Uansett er det ikke lett å forklare. Han kan jo sette opp Doaks på en eller annen måte, men da bryter han Harrys kode. Serien blir bare bedre og bedre. Det frister å lese bøkene, men er redd for at de kan spoile litt for mye. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ja, dagens episode var utrolig bra. Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Trailer og Preview clips for 2x10 - There's something about harry Trailer http://youtube.com/watch?v=boeJR2sKtNA Preview clip 1 http://youtube.com/watch?v=bc_O-6lOnEg Preview clip 2 http://youtube.com/watch?v=BVRU4dZBc0I Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Håper han til slutt klarer å venne seg av med drapstrangen, og flytter sammen med Rita og barna. Men det bør ikke skje før i siste episode i serien Så søtt! Jeg har ikke Showtime i min kanalpakke, så må vente til den blir tilgjengelig på nett.. Men gleder meg som en hund til episode 9! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har ikke Showtime i min kanalpakke, så må vente til den blir tilgjengelig på nett.. Men gleder meg som en hund til episode 9! Den er på nett. Dukker opp der ca 03:00 norsk tid natt til mandag. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Han kommer sikkert til å sio at Doakes skjøt han og så gi Doakes til politiet etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå