SkinnyT Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Helt sinnsyk episode, utrolig nervepirrende! Fikk vondt i magen av se den, ble nødt å legge meg ned på sengen for å samle kreftene igjen. Det ser mørkt ut for Dexter etter å ha sett traileren til neste episode. Eneste jeg kan tenke meg er at Dexter legger skylden for drapene over på Doakes. Doakes har jo oppført seg mistenksomt og paranoid i det siste, i tillegg til at han angrep Dexter fremfor alle i politiavdelingen. Han har også beviset for hånd (blodsamlingen), og han kan jo ikke akkurat si at han brøt seg inn og ransøkte Dexter's leilighet, det vil jo få han til å virke enda mer besatt av Dexter fremfor de andre i politiavdelingen eller i verste fall få han arrestert. Tror også Lundy ble mistenksom etter at Doakes stormet ut av kontoret hans etter at han nevnte det med "sloppy bloodwork" i "Rodrigo" saken. I tillegg nevnte jo Doakes til LaGuerta at faren hans var slakter, kanskje det var et lite hint Jaja, er ihvertfall sikker på at Dexter kommer seg ut av dette på en eller annen måte, men det ser jo som sagt mørkt ut for han. Bring on the next episode, please! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Altfor tidlig slutt på episoden, jeg satt bare med: "hva nåå?" i hodet. Doakes må være den som tar fallet, uten tvil. Han er det eneste troverdige alternativet til Dexter igrunnen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kanskje Dexter tar livet av Doakes og siden Doakes blir borte så tror de at han er skyldig og har stukket av? DET hadde vært en genial vri Lenke til kommentar
czr Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kanskje Dexter tar livet av Doakes og siden Doakes blir borte så tror de at han er skyldig og har stukket av? DET hadde vært en genial vri Ja, jeg satt nettopp og tenkte samme tanken.. Er jo viktig at han får renvasket seg før sesongen er over, og det ville vært en artig måte å gjøre det på.. Uansett tror jeg Doakes er død ila sesongen er slutt. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jævla bra episode! Sesongens beste så langt... Blir spennande å sjå korleis det går mellom Doakes og Dexter. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har ikke ord, det blir jo bare bedre og bedre! Dette er den desidert beste serien på planeten. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Sesongens, om ikke seriens beste episode sålangt. That's exactly how Hitler walked. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) - Yes, I would love some. - Oh, guess I ate them all. - "Asshole" Bra bra episode. Morsomt å se han så truende mot slutten også. Edit: hvis dexter ender opp med å drepe doakes, så skylder dere tvilere meg en kjeks og en "Du er best Villanden" kommentar i denne tråden. Endret 20. november 2007 av Villanden Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dexter blir bare bedre og bedre. Nå lurer jeg virkelig på hva som skjer, og det beste er at ingen kan anta med for stor sikkerhet hvordan dette kommer til å ende. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) http://www.truveo.com/DEXTER-209-SNEAK-PEEK-1/id/900902179 og http://www.truveo.com/Dexter-preview-s2e9-1/id/1043700820 to andre promoer til neste episode Endret 20. november 2007 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg har ikke vært helt fornøyd med denne sesongen, men det forandret seg kjapt etter episode 8 - sesongens beste sålangt; dette blir ordentlig fett. Sannelig på tide at Dexter fant fram saga. Noe sier meg at Doakes lever på lånt tid... Endret 21. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Doakes er en sånn person som heller konfronterer Dexter enn gå til myndighetene også, så... Da må man dø Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hva om Doakes lar Dexter gå fri? Jeg tolker Doakes (ihvertfall enkelte ganger) som en person som mener at saken forhelliger middelet. Han er jo ikke akkurat fremmed for drap selv heller... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Doakes ryker nok ut ettersom serien er fornyet med en tredje sesong. Hvis da ikke tredje sesong handler om Dexter i fengsel :!: Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, det er vel det eneste som kan få Prison Break til å bli bra igjen ;p Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, det er vel det eneste som kan få Prison Break til å bli bra igjen ;p He He He, kunne ikke sett meg mer enig Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 så nettopp episode 8 , må si den var utrolig spennende! dexter er nok den beste serien så går for tiden! gode skuespiller , god handling. kan nesten ikke bli bedre gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, er det i det hele tatt noen av de nye seriene denne sesongen som er verdt å se på? Om ikke like bra som Dexter, så i hvertfall i Prison Break, Heroes og Lost territoriet? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Doakes ryker nok ut ettersom serien er fornyet med en tredje sesong. Hvis da ikke tredje sesong handler om Dexter i fengsel :!: Sesong 3: insert prison break season 1. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Let the monster slaughter the psycho bitch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå