Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Helt sinnsyk episode, utrolig nervepirrende! Fikk vondt i magen av se den, ble nødt å legge meg ned på sengen for å samle kreftene igjen.

Det ser mørkt ut for Dexter etter å ha sett traileren til neste episode. Eneste jeg kan tenke meg er at Dexter legger skylden for drapene over på Doakes. Doakes har jo oppført seg mistenksomt og paranoid i det siste, i tillegg til at han angrep Dexter fremfor alle i politiavdelingen. Han har også beviset for hånd (blodsamlingen), og han kan jo ikke akkurat si at han brøt seg inn og ransøkte Dexter's leilighet, det vil jo få han til å virke enda mer besatt av Dexter fremfor de andre i politiavdelingen eller i verste fall få han arrestert. Tror også Lundy ble mistenksom etter at Doakes stormet ut av kontoret hans etter at han nevnte det med "sloppy bloodwork" i "Rodrigo" saken.

I tillegg nevnte jo Doakes til LaGuerta at faren hans var slakter, kanskje det var et lite hint :p

Jaja, er ihvertfall sikker på at Dexter kommer seg ut av dette på en eller annen måte, men det ser jo som sagt mørkt ut for han. Bring on the next episode, please! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kanskje Dexter tar livet av Doakes og siden Doakes blir borte så tror de at han er skyldig og har stukket av?

DET hadde vært en genial vri

Ja, jeg satt nettopp og tenkte samme tanken..

Er jo viktig at han får renvasket seg før sesongen er over, og det ville vært en artig måte å gjøre det på.. Uansett tror jeg Doakes er død ila sesongen er slutt.

Lenke til kommentar
- Yes, I would love some.

- Oh, guess I ate them all.

- "Asshole"

Bra bra episode.

Morsomt å se han så truende mot slutten også.

Edit: hvis dexter ender opp med å drepe doakes, så skylder dere tvilere meg en kjeks og en "Du er best Villanden" kommentar i denne tråden. :p

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært helt fornøyd med denne sesongen, men det forandret seg kjapt etter episode 8 - sesongens beste sålangt; dette blir ordentlig fett.

Sannelig på tide at Dexter fant fram saga. Noe sier meg at Doakes lever på lånt tid...

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...