Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende! Er enig i at det er for mye drama rundt enkelte tema, men gleder meg fortsatt som en unge til hver episode. Digget når Dexter eide Doakes inne på kontoret! Fantastisk bra!

Holder meg unna spoilers og previews...en uke er ikke så lenge...eller!?

Savner det mørke som gjorde sesong 1 så fantastisk bra, så er spent på hva de finner på nå mot slutten...

Lenke til kommentar

Tipper dealen med lyset var en liten refleksjon. Lila klaget jo på at lyset var ødelagt, så hun ødelagte husverten sitt lys slik at han skulle rette oppmerksomheten mot å fikse lysene. På samme måte som Lila fikk rettet oppmerksomheten til Dexter fra Rita mot henne, etter en brann"ulykke" ;)

Lenke til kommentar
Tipper dealen med lyset var en liten refleksjon. Lila klaget jo på at lyset var ødelagt, så hun ødelagte husverten sitt lys slik at han skulle rette oppmerksomheten mot å fikse lysene. På samme måte som Lila fikk rettet oppmerksomheten til Dexter fra Rita mot henne, etter en brann"ulykke" ;)

Er vel et tegn på at hun får det som hun vil, uansett kostnad. Tror Dexter begynner å gjennomskue henne etter de små referatsnuttene på Wikipedia å dømme.

Lenke til kommentar
Atter en flott episode :)

Håper ikke hun er helt sprø og blir en trussel for Rita og barna.

Ett av kvinnfolkene stryker nok med for å løse opp floken. Eller begge, for den saks skyld. Når Lila er såpass halvgal som hun er, kan det jo være hun viser seg å oppfylle alle kriteriene i koden. 8D

Lenke til kommentar

Ja så klart. Er med på notene nå.

Lenke til kommentar
Link om sesong 3?

Dexter fornya for en 3. sesong

Takk for den. Ikke akkurat så veldig offisielt, men Showtimesjefen veit at han sitter på en gullgruve her så ses.3 er nok i boks.

Rå episode i dag. Faen så konge dexter var på jobben! Spesielt oppgjøret med Doakes, høydepunktet i sesongen sålangt. Men samtidig så fucker han jo alt opp, med å forandre status quo i saken + at Doakes går fra å ha Dexter som et lite hobbyprosjekt til å være det viktigste i livet hans og han kan nå bruke absolutt all sin tid på han.

Litt typisk hvordan forbrytere blir tatt, jo mere "lure" ting de finner på, jo flere ting finner politiet ut om dem.

Stakkars Rita og barna, syns Dexter har gjort en feilvurdering der.

Jeg tror også han har gjort en feil vurdering når det gjelder barna, det gjorde jeg selvfølgelig ikke før jeg fant ut at Lila var en Psycho Bitch. Angående Doakes tror jeg han kommer til å ha en større rolle videre. Enten avslører han Dexter ellerså forteller Dexter doakes alt som jeg tror er heller mer sannsynlig. Doakes gjorde jo det samme med han ene dotten fra cuba som han visste om fra krigen. Drepte han og planta en gun på han.

Lila har luktet psycho siden starten. Og Doakes skjøt mannen i selvforsvar...

Men absolutt, dette var en kul ep. Ikke like kul som sist (den beste i andre sesong), men på en god annenplass. Er det noen som har tenkt på kombinasjonen Doakes/Lundy før?

Lenke til kommentar
Link om sesong 3?

Takk for den. Ikke akkurat så veldig offisielt, men Showtimesjefen veit at han sitter på en gullgruve her så ses.3 er nok i boks.

Rå episode i dag. Faen så konge dexter var på jobben! Spesielt oppgjøret med Doakes, høydepunktet i sesongen sålangt. Men samtidig så fucker han jo alt opp, med å forandre status quo i saken + at Doakes går fra å ha Dexter som et lite hobbyprosjekt til å være det viktigste i livet hans og han kan nå bruke absolutt all sin tid på han.

Litt typisk hvordan forbrytere blir tatt, jo mere "lure" ting de finner på, jo flere ting finner politiet ut om dem.

Jeg tror også han har gjort en feil vurdering når det gjelder barna, det gjorde jeg selvfølgelig ikke før jeg fant ut at Lila var en Psycho Bitch. Angående Doakes tror jeg han kommer til å ha en større rolle videre. Enten avslører han Dexter ellerså forteller Dexter doakes alt som jeg tror er heller mer sannsynlig. Doakes gjorde jo det samme med han ene dotten fra cuba som han visste om fra krigen. Drepte han og planta en gun på han.

Men absolutt, dette var en kul ep. Ikke like kul som sist (den beste i andre sesong), men på en god annenplass. Er det noen som har tenkt på kombinasjonen Doakes/Lundy før?

lol doakes og lundy tviler jeg på , det ville bare blitt litt ehh rart ... tanken har aldri falt meg inn egentlig. men virker VELDIG usannsynlig.

Lenke til kommentar
Link om sesong 3?

lol doakes og lundy tviler jeg på , det ville bare blitt litt ehh rart ... tanken har aldri falt meg inn egentlig. men virker VELDIG usannsynlig.

Lundy kommer til å få høre om hva Doakes har gjort med Dexter. I sjette episode virket det som om Lundy mistenkte Dexter for ett og annet. Ikke umulig at det opprettes en dialog mellom Lundy og Doakes. Tvilsomt? Ja. Umulig? Nei.

Disclaimer: Denne idéen var kun noe som falt meg inn mens jeg skrev forrige post.

Edit: Presisering + Dette er en quote-pyramide fra Helvete. (:

Endret av Synthem
Lenke til kommentar
"I own you!"

Genialt.

Tror og håper at Dex vs. Doakes ender med at Doakes ligger pakket inn i plastikk med en god gammel dexter i full bravur. Forteller alt før han setter siste stikk.

"I own you!" tok kaka, ja! :thumbs:

Eller at Doakes får skylden for mordene Dexter har begått...

Lenke til kommentar

Jeg tipper at Doakes IKKE blir drept av Dexter..

Doakes er jo "snill".. det vil si; Han vil jo fakke bad guys! Dexter tar jo livet av de som er slemme.. jeg tror, som tidligere sagt, at Doakes finner ut om Dexter.. men hans inntrykk forandres, og han får heller en slags respekt for Dex, og støtter han og sier ingenting.. Men, siden serien ikke kan være slik i lengden (at noen vet om Dexter), så kommer Doakes til å dø (kanskje i siste episode?! Kanskje i neste sesong?), men han blir drept av noen andre enn Dexter..

Dette er noe jeg tror! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...