Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs, etter han hadde banga hun sponsor dama sa Dexter at han aldri hadde følt seg så bra. Han hørte ikke stemme i hodet lengere osv. også med en gang rita ringte og ville snakke med han så kom de tilbake sa han ;)jeg trur at han kanskje kommer til og gå tilbake, men forsette og ha en fling med hun sponsor dama. " husker aldri navnet hennes " :(

Lenke til kommentar
Får da ikke tro det, det kvinnfolket klarer serien seg godt uten.

Mye bedre valg å holde seg til veilederen sin (eller hva enn det heter på norsk).

Likte Rita mye bedre som nevrotisk og usikker.

Hvis serien skal blitt kvitt en karakter er det definitivt søstra til Dexter. Fy faen for et ekkelt kvinnfolk og råtten skuespiller.

Lenke til kommentar
Får da ikke tro det, det kvinnfolket klarer serien seg godt uten.

Mye bedre valg å holde seg til veilederen sin (eller hva enn det heter på norsk).

Likte Rita mye bedre som nevrotisk og usikker.

Hvis serien skal blitt kvitt en karakter er det definitivt søstra til Dexter. Fy faen for et ekkelt kvinnfolk og råtten skuespiller.

Enig, Rita var bedre før, og ho søstra overspiller etter min mening.

Lenke til kommentar

Lila er vel nå etablert som litt OCD, som f.eks. tenner fyr på leiligheten så snart hun ikke lenger er først på oppmerksomhetslisten hans.

Tror hun egentlig er langt mer ustabil enn hun har virket så langt.

Nå har jeg ikke sett previewene, venter heller til neste uke med alt sammen... Sånn hvis de motstrider mine små antakelser.

Lenke til kommentar
Link om sesong 3?

Dexter fornya for en 3. sesong

Takk for den. Ikke akkurat så veldig offisielt, men Showtimesjefen veit at han sitter på en gullgruve her så ses.3 er nok i boks.

Rå episode i dag. Faen så konge dexter var på jobben! Spesielt oppgjøret med Doakes, høydepunktet i sesongen sålangt. Men samtidig så fucker han jo alt opp, med å forandre status quo i saken + at Doakes går fra å ha Dexter som et lite hobbyprosjekt til å være det viktigste i livet hans og han kan nå bruke absolutt all sin tid på han.

Litt typisk hvordan forbrytere blir tatt, jo mere "lure" ting de finner på, jo flere ting finner politiet ut om dem.

Stakkars Rita og barna, syns Dexter har gjort en feilvurdering der.

Lenke til kommentar
Link om sesong 3?

Dexter fornya for en 3. sesong

Takk for den. Ikke akkurat så veldig offisielt, men Showtimesjefen veit at han sitter på en gullgruve her så ses.3 er nok i boks.

Rå episode i dag. Faen så konge dexter var på jobben! Spesielt oppgjøret med Doakes, høydepunktet i sesongen sålangt. Men samtidig så fucker han jo alt opp, med å forandre status quo i saken + at Doakes går fra å ha Dexter som et lite hobbyprosjekt til å være det viktigste i livet hans og han kan nå bruke absolutt all sin tid på han.

Litt typisk hvordan forbrytere blir tatt, jo mere "lure" ting de finner på, jo flere ting finner politiet ut om dem.

Stakkars Rita og barna, syns Dexter har gjort en feilvurdering der.

Jeg tror også han har gjort en feil vurdering når det gjelder barna, det gjorde jeg selvfølgelig ikke før jeg fant ut at Lila var en Psycho Bitch. Angående Doakes tror jeg han kommer til å ha en større rolle videre. Enten avslører han Dexter ellerså forteller Dexter doakes alt som jeg tror er heller mer sannsynlig. Doakes gjorde jo det samme med han ene dotten fra cuba som han visste om fra krigen. Drepte han og planta en gun på han.

Lenke til kommentar

veldig flott episode! må si jeg har sansen for dexter. Men jeg likte heller ikke det med rita og barna , ble glad når han avslo telefonen mens cody sto der å fremførte. etter det hun sponsoren gjord så virker hun litt spør syntes jeg, dexter burde blitt med rita og barna mener jeg.

var også veldig bra lagd måten dexter og doakes kranglet , dexter er en luring han :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...