Gå til innhold

Dexter sesong 2 **Spoiler warning** [Ingen bokspoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"I can explain that shemale thing." :!:

Herregud hvor genial denne serien er, jeg storkoser meg hvert sekund jeg ser på. Dagens episode var den klart beste i sesong 2.

Hehe.. den hadde jeg egentlig ønsket at ikke var der..

Men, den kommentaren som jeg syntes var den beste i denne episoden, som jeg lo høyt for meg selv av, var;

"The voices are back.. excellent!" :!:

Lenke til kommentar
"I can explain that shemale thing." :!:

Herregud hvor genial denne serien er, jeg storkoser meg hvert sekund jeg ser på. Dagens episode var den klart beste i sesong 2.

Hahahaa, må le av den lille chipperen.

Kan ikke fatte hvorfor han valgte å si det høyt, men genial replikk.

og etterpå når Dexter ble valgt før han når noe skulle gjøres.

I quess he did see the shemale thing
Endret av O.J
Lenke til kommentar

WOW! Denne serien tar helt av! Jeg tror dette må være den beste serien jeg noensinne har sett. Og ja, jeg har sett Sopranos, Twin Peaks, etc. Den siste episoden var genial, denne serien er genial. Jeg bare digger de gradvise endringene i Dexter sitt liv. Helt fra første sesong ser vi jo at Dexter begynner på subtile måter å bli mer å mer normal, og måten de har fortsatt denne trenden i sesong 2 er bare mesterlig. Dessuten var dette en skikkelig spennende episode med tanke på etterforskningen av bay harbor butcher. Klarer nesten ikke vente til neste uke, for dette er faktisk helt enestående.

Men, den kommentaren som jeg syntes var den beste i denne episoden, som jeg lo høyt for meg selv av, var;

"The voices are back.. excellent!"

You and me both!

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Absolutt fantastisk episode. Jeg er også helt enig med Geir, den personlige utviklingen til Dexter er helt utrolig å følge med på. Jeg er også egentlig glad han dumpa Rita, hvis han skal forandre seg og bli "normal" må han nok legge hele det gamle livet sitt bak seg.

Lenke til kommentar
Absolutt fantastisk episode. Jeg er også helt enig med Geir, den personlige utviklingen til Dexter er helt utrolig å følge med på. Jeg er også egentlig glad han dumpa Rita, hvis han skal forandre seg og bli "normal" må han nok legge hele det gamle livet sitt bak seg.

Enig, han må legge hele det gamle livet bak seg med Rita og ungene og den helvtes irriterende mora til Rita. Alt i alt tror jeg at dette kommer til å bli en helt enorm sesong, hvem som får skylda for Bay Harbor Butcher drapa er i hvertfall veldig spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...