Nadiri Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hva handler denn serien om? Og hva for en serie kan den sammenlignes med? Har skikkelig lyst til å se en serie jeg ikke har sett før Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Dexter handler om en seriemorder som jobber i politiet i Miami IMDB-link Wikipedia-link I sesong 2 så må han etterforske sine egne drap. Mer vil jeg ikke spoile. Bortsett fra at det er en serie jeg anbefaler på det varmeste Endret 5. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Nadiri Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tusen takk for svar. Mulig den kommer i dvd samlinga mi Den høres værtfall spennende ut Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) TRAILER OG PREVIEW CLIPS fra 2x07 That Night a Forest Grew TRAILER http://www.youtube.com/watch?v=zTZASFKJdGw Preview 1 http://www.youtube.com/watch?v=PHoGLqoCq_8 Preview 2 http://www.youtube.com/watch?v=2nLqtByXyhw Endret 5. november 2007 av Jollegutt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 genialt! jeg klarer nesten ikke vente til neste uke! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 genialt! jeg klarer nesten ikke vente til neste uke! Samme her Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 åfyfaen så jævla spennede gleder meg til neste uke ;P Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 "I can explain that shemale thing." :!: Herregud hvor genial denne serien er, jeg storkoser meg hvert sekund jeg ser på. Dagens episode var den klart beste i sesong 2. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen som er gode på å lese på lepper? Viker som de har kutta en lydbit fra den ene previewen.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvis du tenker på når de står i avhørsrommet klippet de bort at Doakes sa "motherfucker". Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 "I can explain that shemale thing." :!: Herregud hvor genial denne serien er, jeg storkoser meg hvert sekund jeg ser på. Dagens episode var den klart beste i sesong 2. Hehe.. den hadde jeg egentlig ønsket at ikke var der.. Men, den kommentaren som jeg syntes var den beste i denne episoden, som jeg lo høyt for meg selv av, var; "The voices are back.. excellent!" :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, husker den, fikk et lurt smil da. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hah - Dex, Lies and Videotapes er så langt den aller beste episoden i andre sesong. Genialt manus, rå dialog og nervepirrende til tusen. Et mesterverk. <3 Endret 6. november 2007 av Synthem Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) "I can explain that shemale thing." :!: Herregud hvor genial denne serien er, jeg storkoser meg hvert sekund jeg ser på. Dagens episode var den klart beste i sesong 2. Hahahaa, må le av den lille chipperen. Kan ikke fatte hvorfor han valgte å si det høyt, men genial replikk. og etterpå når Dexter ble valgt før han når noe skulle gjøres. I quess he did see the shemale thing Endret 7. november 2007 av O.J Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) WOW! Denne serien tar helt av! Jeg tror dette må være den beste serien jeg noensinne har sett. Og ja, jeg har sett Sopranos, Twin Peaks, etc. Den siste episoden var genial, denne serien er genial. Jeg bare digger de gradvise endringene i Dexter sitt liv. Helt fra første sesong ser vi jo at Dexter begynner på subtile måter å bli mer å mer normal, og måten de har fortsatt denne trenden i sesong 2 er bare mesterlig. Dessuten var dette en skikkelig spennende episode med tanke på etterforskningen av bay harbor butcher. Klarer nesten ikke vente til neste uke, for dette er faktisk helt enestående. Men, den kommentaren som jeg syntes var den beste i denne episoden, som jeg lo høyt for meg selv av, var; "The voices are back.. excellent!" You and me both! Endret 7. november 2007 av Geir M Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Absolutt fantastisk episode. Jeg er også helt enig med Geir, den personlige utviklingen til Dexter er helt utrolig å følge med på. Jeg er også egentlig glad han dumpa Rita, hvis han skal forandre seg og bli "normal" må han nok legge hele det gamle livet sitt bak seg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Men vi vil vel ikke at han skal bli "normal"? Where's the fun in that? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Absolutt fantastisk episode. Jeg er også helt enig med Geir, den personlige utviklingen til Dexter er helt utrolig å følge med på. Jeg er også egentlig glad han dumpa Rita, hvis han skal forandre seg og bli "normal" må han nok legge hele det gamle livet sitt bak seg. Enig, han må legge hele det gamle livet bak seg med Rita og ungene og den helvtes irriterende mora til Rita. Alt i alt tror jeg at dette kommer til å bli en helt enorm sesong, hvem som får skylda for Bay Harbor Butcher drapa er i hvertfall veldig spennende. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Men vi vil vel ikke at han skal bli "normal"? Where's the fun in that? Agreed. Det ultimate hadde vært om sponsoren og Dexter hadde blitt et serial tag team :] Lenke til kommentar
O.J Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg håper at han før eller siden legger trangen til å drepe bak seg. Vil ikke klare det over natta, men tror han klarer det til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå