L4r5 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Her kan vi diskutere Dexter, sesong 2 aktuelle linker: http://www.sho.com/site/dexter/home.do http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28TV_series%29 Tråden om første sesong Sendeskjema for amerikansk TV: 30-Sep-2007 Dexter 02x01 It's Alive! 07-Oct-2007 Dexter 02x02 Waiting To Exhale 14-Oct-2007 Dexter 02x03 An Inconvenient Lie 21-Oct-2007 Dexter 02x04 See Through 28-Oct-2007 Dexter 02x05 The Dark Defender 04-Nov-2007 Dexter 02x06 Dex, Lies & Videotape 11-Nov-2007 Dexter 02x07 That Night a Forest Grew 18-Nov-2007 Dexter 02x08 Morning Comes 25-Nov-2007 Dexter 02x09 Resistance Is Futile Jeg ber om at diskusjoner rundt epsioder som ikke er sendt på tv i usa taes i spoiler Endret 9. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Alles gut. Må vitterlig si jeg gleder meg til andre sesong. Introen til første episode surrer i bakgrunnen her. Mon tro om jeg skal overføre de to første episodene til Xboxen og se de der, eller om jeg i det hele tatt skal se de nå. Utrolig lang ventetid til resten av serien blir vist. Ikke lett, dette her. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har begynt å angre på at jeg så de to episodene nå. Er jo så utrolig lenge til neste gang. Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Så de to episodene i et svakt øyeblikk, og jeg har i bakhodet at det er leeeenge til neste episode kommer, men jeg angrer ikke et sekund på at jeg så de. Jeg kan se de om og om igjen. Dexter er fantastisk! Michael C. Hall er fantastisk! Jeg er stum av begeistring.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg vurderer forstatt for og imot med tanke på å se de første pre-airs'ene som ligger ute. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Håper det kommer ut flere preair før serien virkelig starter, så jeg slipper å vente så lenge. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Gleder meg til det fortsetter. Dexter er så genialt... Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Tanke om de to første episodene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen andre som er litt småirritert over at de bytta ut ungen som spiller "Cody?" Endret 22. juli 2007 av Jollegutt Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Cody, er det guttungen til Rita? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Lover bra dette... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blir interessant å se hva den FBI-fyren kan grave opp BtW: Ser det har kommet en pre air-episode av Weeds også. Showtime Endret 23. juli 2007 av computerwelt Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 BtW: Ser det har kommet en pre air-episode av Weeds også. Showtime 9123634[/snapback] Spørs om de vil dele ut noen flere pre-air's nå som alle (2 x Dexter, 2 x Brotherhood og 2 x Weeds) er lekket ut på nettet. Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Intervju med noen av "executive-producerne." Ting de vurderte for sesong 2 og litte granne spoilere Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Showtime’s Dexter Returns July 17th, 2007 by Darkly Dreaming in Random Dexter Stuff, Show Information | 2 Comments → The article belows features some spoilers, some location information like why they don’t film in Florida and what some fans have to say to Michael C. Hall when they run into him! Showtime’s “Dexter” returns By Glenn Garvin McClatchy Newspapers Article Last Updated: 07/16/2007 09:46:38 PM MDT Los Angeles - The bad news is that police have just discovered several dozen mutilated corpses at the bottom of Biscayne Bay. The good news is that the Biscayne Bay in question is a fake, located on a television set in Southern California. Well, maybe that’s bad news, too. “Dexter,” Showtime’s comedy-drama about an amiable sociopath who’s a Miami police technician by day and a serial killer by night, is about to kick off a new season with some intriguing new plot lines. But Showtime executives say they’ve given up any idea of ever shooting the show - the highest rated on their network - in South Florida, as they once had planned. Though “Dexter’s” pilot episode and substantial chunks of its first season were done in Miami, the high price of hurricane insurance forced producers to move most of the shooting to Los Angeles last year. And now, after the construction of so many expensive sets, they say it would be too costly to move back. “Once we made a decision to shoot the episodes in Los Angeles, we had to stay in L.A.,” Showtime programming chief Robert Greenblatt told a gathering of North American TV critics here Saturday evening. “It would be too expensive to move the show to Miami … It just became impossible, production-wise, to shoot the whole show there.” Too bad, because Miami will practically be a character in the show this season, which gets underway Sept. 30. In the past, Dexter’s grim hobby never has come to public attention because he murders only other serial killers rather than respectable citizens, then carefully sinks their bodies to the bottom of Biscayne Bay. But the chance discovery of all those hacked-up corpses this season will create first a public howl for Miami’s incompetent cops to find their killer, then a backlash as the public learns that the victims were themselves all homicidal maniacs. “There’s a contingent of actual people within our fictional reality that are rooting for this guy out there who is taking out the trash,” said Daniel Cerone, a “Dexter” executive producers. That, of course, mirrors the show’s real-life viewers, most of whom root unabashedly for Dexter to keep up his slaughterous good work. Michael C. Hall, who plays Dexter, said he’s approached all the time by fans who tell him, “Oh, boy, I find myself identifying with your character, and that makes me feel kind of funny, but I really like him.” The producers said they’ve toyed with the idea of testing viewers’ affections by having Dexter murder a truly innocent victim. “We’ve bounced that around,” said Clyde Phillips, another executive producer. “We don’t want him, obviously, knowingly killing somebody who doesn’t deserve it … But we have explored the notion of his having killed someone without properly vetting that person and perhaps making a mistake.” Cerone even attempted to poll critics: “How would you feel about him if he killed somebody who didn’t currently fit his code. I mean, would you forgive him?” But since most TV critics are semi-sociopaths themselves, spending long hours slumped alone on couches in front of their tubes, it wasn’t clear how useful the answers were. Source: Denver Post Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tanke om de to første episodene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen andre som er litt småirritert over at de bytta ut ungen som spiller "Cody?" 9121965[/snapback] Hehe. Det la jeg ikke merke til ^^ Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 lol, jeg skvatt skikkelig da Dexter skulle ta farvell med Rudy og han kom opp av vannet. Merkelig at Rita fortsatt vil være sammen med Dexter etter hva han sa. Noen som har noen ideer om hva som komme rtil å skje med Marina Bay Butcher saken? Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Vel, ser ikke helt problemet med at Rita ikke vil være sammen med Dexter. Han har aldri gjort noe ondt mot henne i motsetning til det Paul gjorde. Ble ikke overrasket, eneste er at hun tror at han er en drug addict og ikke en seriemorder. Ser for meg at han tvinges til å gå på sånne møter og snakke om problemet osv. Han møter sikkert noen der som han har noen til felles med når det kommer til å takle avhengigheten eller noe slikt... Gleder meg som en unge til å se hvilke beviser som kommer til å dukke opp i Marina Bay Butcher-saken. Dexter har som han sa, forberedt seg til dette hele livet, og nå får vi se om han har lagt igjen noen beviser på havbunnen som kan spores tilbake til han. Vet at Doakes kommer til å henge som en hauk over Dexter... Men jeg håper inderlig ikke at han slutter å drepe. Det synes jeg er det beste ved hele serien. Jakten på ett nytt offer og måten han dreper de på. Var deilig å se at han fant golfstrømmen Endret 26. juli 2007 av Rotski Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Blir spennende og se hvordan det blir i media når de finner ut at alle likene er mordere. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Starter bra denne sesongen reagerte bare litt på forskjellen fra boka. Hadde regna med at Frank skulle være en jævli svær fyr med arr i trynet, men så ut som det ble Chino istedet som var jævli svær istedet. Anyways håper faen meg "eks kollegaen" til doakes dukker opp snart. Dere som har lest boka veit vel hvem jeg snakker om. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Leste et sted at sesong 2 ikke skulle være så lik boka. Har ikk lest boka, men fikk fryktelig lyst til å gjøre det. Finnes boka hos de fleste bokhandlere i Norge og er det på engelsk eller norsk? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Angrer ikke et sekund på at jeg så pre-release episodene. Fantastisk underholdning fra en av mine nye favorittserier. Endret 28. juli 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå