LarsKNystrom Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det har oppstått problemer med overføring av bilder fra kamera til PC. Dialogboksen som inneholder Start downloading fra camera, blir ikke aktiv.Jeg bruker EOS Utility. Har også installert Adobe Elements 5.0. Denne er deaktivert for automatisk oppstart. Overføringen virker heller ikke med E5.0 ved aktivering. Bruker Windows XP home. Bildene kan overføres vhja. minnekortleser. Er det noen som har opplevd noe lignende, eller er det som som har forslag til løsninger? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvis du har kortleser er det jo ikke noe problem, du er ikke avhengig av EOS Utility e.l da.... Da er det jo bare å gå til "Min Datamaskin" og finne kortleseren og overføre filene... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Enig med Amund. Det blir også mindre problematisk med overføring av raw da, og det går kjapt og greit. Jeg liker ikke slike automatiske funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå