krakil Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jeg laster ned filer via GetResponseStream og det funker supert, så lenge filene er under 20 MB.. =/ Noen måte jeg kan utvide denne limiten? Hva er eventuelt beste alternativ? Vil helst fortsette med GetResponseStream.. Dim theResponse As HttpWebResponse Dim theRequest As HttpWebRequest theRequest = WebRequest.Create(file) theResponse = theRequest.GetResponse Dim readBytes(4095) As Byte Dim bytesread As Integer = theResponse.GetResponseStream.Read(readBytes, 0, 4096) Endret 21. juli 2007 av krakil Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg laster ned filer via GetResponseStream og det funker supert, så lenge filene er under 20 MB.. =/ Noen måte jeg kan utvide denne limiten? Hva er eventuelt beste alternativ? Vil helst fortsette med GetResponseStream.. Dim theResponse As HttpWebResponse Dim theRequest As HttpWebRequest theRequest = WebRequest.Create(file) theResponse = theRequest.GetResponse Dim readBytes(4095) As Byte Dim bytesread As Integer = theResponse.GetResponseStream.Read(readBytes, 0, 4096) 9113436[/snapback] Kan du ikke bruke WebClient.DownloadFileAsync istedet? Lenke til kommentar
krakil Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Joda, jeg kan alltids det. Men jeg er helt ny i .net og har ikke funnet noen enkel måte å lese progresjonen på nedlastingen gjennom webclient.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Åkæi, heldigvis er det kjempeenkelt, du legger til en delegate på DownloadFileAsyncProgressChange (eller noe sliktr) og der får du tak i alt du trenger. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Et lite prog jeg hadde liggendes, som bruker den metoden IPFilter_Updater.zip Lenke til kommentar
krakil Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Supert gutter! Det var jo kjempelett =) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 jeg har slettet endel poster som går på person og ikke saken som blir tatt opp i trådne. dere bør klare å oppføre dere selv om dere er uenige i hvordan en sak skal løses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå