stigallan Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei har et lite problem her får ikke logget på nettby eller hamarungdom men noen sider får jeg logget på. det som skjer er at det logger seg ut bare med en gang kommer liksom aldrig inn går bare tilbake til loggin siden, (ja jeg bruker riktig brukernavn og passord) Mvh Stig Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvilken nettleser? Du kan prøve i en annen nettleser kanskje? Lenke til kommentar
stigallan Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 bruker explorer 7.0 ikke prøvd noen andre, kan teste firefox. Lenke til kommentar
stigallan Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 jeg prøvde med firefix nu og det funket men ingen som vet hva som kan være feilen med explorer? er et lite iritasjonsmoment og jeg hater det !! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Har du kanskje fått satt på noen instillinger som gjør at informasjonskapsler (cookies) slettes ved forskjellige anledninger? Leste posten din på nytt, og noe sier meg at min teori ikke helt stemmer. Endret 21. juli 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå