Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke fjernet noe fra uninstallmenyen

Anbefalte innlegg

Jeg har spillet Far Cry (kjøpt og betalt) og har tidligere patchet dette opp til versjon 1.4. Jeg har dog avinnstalert det, men fikk plutselig lyst til å spille det igjen her en dag. La inn spillet og alt ok, men versjon 1.0 ville jeg gjøre noe med. Jeg lasta ned 1.4 full patch, og fikk masse feilmeldinger da jeg prøvde å legge inn patchen. Noe MS installer den ikke fant et eller annet sted på C:\ disken.

Når jeg går på avinstallerdelen på control panel, ser jeg at alle patchene fremdeles ligger der, men siden de ble lagt inn FØR jeg la inn spillet på nytt, har jeg fremdeles versjon 1.0 i spillet. Jeg tenkte at dersom jeg fjernet dem og så patchet 1.4, da ville det funke. Problemet er at jeg ikke får fjernet dem, og det er derfor jeg tror jeg ikke får patched spillet. Har kjør CCleaner, PC tools ++ men ingen av de klarer å fjerne de gamle patchene som ødelegger. Hvilket program skal jeg laste ned som tar knekken på dem? Formatere orker jeg ikke da jeg nettopp har lagt inn alle spilla mine på ny 300 GB disk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...