Thor. Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg leter etter et lite chattescript med følgende funksjoner: Brukerpålogging Viser historikk fra tidligere diskusjoner som dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1: Hei 2: Hei ja 1: Må stikke *"1" has left the room* Og når person 3 logger på ser han denne korte diskusjonen. Chatten kan bruke mysql Dette er kriterier fra en chat jeg så på en nettside tidligere. Programmet hadde ikke navn og eieren av chatten var ikke å kontakte. Chaten hans er desverre nede nå :/ Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvis du har litt kunskap kan du laga dette med AJAX, php og MySQL. Hvis du ikke har kunnskap, anbefaler jeg deg å søke på google etter "AJAX chat" eller lignende. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Ajax fungerer på servere som støtter php? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ajax fungerer på servere som støtter php? 9114865[/snapback] AJAX er Javascript i ammarbeid med PHP, så ja, det funker Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Sjekk ut dette http://www.phpfreechat.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå