Gå til innhold

Sony Ericsson P1i hvor og når?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min ligger og lader.. 4GB kortet er fyldt og klar til brug!

9185496[/snapback]

4 GB MS micro?? Eller er det ikke Micro på denne?

9186536[/snapback]

Jo, stemmer det...

Jeg har også et 4GB Sandisk Memory Stick Micro kort... :)

Lenke til kommentar

Har et spørsmål vedrørende bildebehandling. Har tatt et bilde som jeg skal sende på mms, når bildet kommer i meldinga så viser den 690kb i størrelse. Telefonen spør ikke om den skal gjøre bildet mindre, bare at mottakeren kanskje ikke kan motta bildet.

Har prøvd å gått inn og redigere og gjøre det mindre men finner ingen måte for å gjøre dette.

Noen som har tips eller vet hvordan dette gjøres? Gjerne forklart litt detaljert - er ny symbianbruker :blush:

Takk

Lenke til kommentar
Har et spørsmål vedrørende bildebehandling. Har tatt et bilde som jeg skal sende på mms, når bildet kommer i meldinga så viser den 690kb i størrelse. Telefonen spør ikke om den skal gjøre bildet mindre, bare at mottakeren kanskje ikke kan motta bildet.

Har prøvd å gått inn og redigere og gjøre det mindre men finner ingen måte for å gjøre dette.

Noen som har tips eller vet hvordan dette gjøres? Gjerne forklart litt detaljert - er ny symbianbruker  :blush:

Takk

9187455[/snapback]

EDIT:

Når jeg går inn i en ny mms og velger "ta bilde" og tar bildet fra kameraet via mms'en blir bildet i liten størrelse. Men hvorfor skal ikke dette kunne gjøres når man allerede har tatt et bilde og så velge å sende dette? Noen hjelp, hjelp hjelp :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Nå har jeg nettopp kjøpt P1i på Elkjøp Gjøvik. Får den på fredag/mandag. 2899 med Djuice Nonstop.

Gleder meg til å få et nytt leketøy=D Hvordan tror dere skjermen er?

9187578[/snapback]

Jeg ringte de på lørdag og da viste de ikke når de fikk den men trodde den kom på tirsdag. har kjøpt på elkjop.no jeg :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg ringte de på lørdag og da viste de ikke når de fikk den men trodde den kom på tirsdag. har kjøpt på elkjop.no jeg :w00t:

9415146[/snapback]

Så dem har den på lager på elkjop.no altså? Så slepper jeg dra til gjøvik med andre ord :)

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Ja de har den ikke på Gjøvik enda så ser ikke noe poeng i det ;)

I følge siden til elkjøp er den på lager, så jeg stoler på at de har den. Den er jo på lager på flere elkjøp rundt om, feks elkjøp Dokka :)

9418127[/snapback]

Blir spennende å se på om orderen blir endra til sendt da :)

Lenke til kommentar

I følge siden til elkjøp er den på lager, så jeg stoler på at de har den. Den er jo på lager på flere elkjøp rundt om, feks elkjøp Dokka :)

9418127[/snapback]

9418216[/snapback]

Ble sendt i går så regner med og ha den i morgen :D

Lenke til kommentar

9418127[/snapback]

9418216[/snapback]

Ble sendt i går så regner med og ha den i morgen :D

9424991[/snapback]

Da var den endelig mottatt og står på lading :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...