Hobbes Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Noen som har bestilt fra elkjøp på nett som kan si om det kommer med gps eller ikke? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Min ligger og lader.. 4GB kortet er fyldt og klar til brug! 9185496[/snapback] 4 GB MS micro?? Eller er det ikke Micro på denne? 9186536[/snapback] Jo, stemmer det... Jeg har også et 4GB Sandisk Memory Stick Micro kort... Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har et spørsmål vedrørende bildebehandling. Har tatt et bilde som jeg skal sende på mms, når bildet kommer i meldinga så viser den 690kb i størrelse. Telefonen spør ikke om den skal gjøre bildet mindre, bare at mottakeren kanskje ikke kan motta bildet. Har prøvd å gått inn og redigere og gjøre det mindre men finner ingen måte for å gjøre dette. Noen som har tips eller vet hvordan dette gjøres? Gjerne forklart litt detaljert - er ny symbianbruker Takk Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 syns vi burde opprette egen p1i tråd. siste nytt fra Elkjøp nettbutikk. forsinket 1 uke med leveringa Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nå har jeg nettopp kjøpt P1i på Elkjøp Gjøvik. Får den på fredag/mandag. 2899 med Djuice Nonstop. Gleder meg til å få et nytt leketøy=D Hvordan tror dere skjermen er? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har et spørsmål vedrørende bildebehandling. Har tatt et bilde som jeg skal sende på mms, når bildet kommer i meldinga så viser den 690kb i størrelse. Telefonen spør ikke om den skal gjøre bildet mindre, bare at mottakeren kanskje ikke kan motta bildet. Har prøvd å gått inn og redigere og gjøre det mindre men finner ingen måte for å gjøre dette. Noen som har tips eller vet hvordan dette gjøres? Gjerne forklart litt detaljert - er ny symbianbruker Takk 9187455[/snapback] EDIT: Når jeg går inn i en ny mms og velger "ta bilde" og tar bildet fra kameraet via mms'en blir bildet i liten størrelse. Men hvorfor skal ikke dette kunne gjøres når man allerede har tatt et bilde og så velge å sende dette? Noen hjelp, hjelp hjelp Lenke til kommentar
MacS Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Den kom i hus i går ved 1200-tiden. En drøm å sette opp, og alt klart på telefon til sync mot Exchange. Plug & Play fikk en ny betydning i går. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nå har jeg nettopp kjøpt P1i på Elkjøp Gjøvik. Får den på fredag/mandag. 2899 med Djuice Nonstop. Gleder meg til å få et nytt leketøy=D Hvordan tror dere skjermen er? 9187578[/snapback] Jeg ringte de på lørdag og da viste de ikke når de fikk den men trodde den kom på tirsdag. har kjøpt på elkjop.no jeg Lenke til kommentar
mkon Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg ringte de på lørdag og da viste de ikke når de fikk den men trodde den kom på tirsdag. har kjøpt på elkjop.no jeg 9415146[/snapback] Så dem har den på lager på elkjop.no altså? Så slepper jeg dra til gjøvik med andre ord Endret 3. september 2007 av darkz Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Ja de har den ikke på Gjøvik enda så ser ikke noe poeng i det I følge siden til elkjøp er den på lager, så jeg stoler på at de har den. Den er jo på lager på flere elkjøp rundt om, feks elkjøp Dokka Endret 3. september 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
mkon Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja de har den ikke på Gjøvik enda så ser ikke noe poeng i det I følge siden til elkjøp er den på lager, så jeg stoler på at de har den. Den er jo på lager på flere elkjøp rundt om, feks elkjøp Dokka 9418127[/snapback] Blir spennende å se på om orderen blir endra til sendt da Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja de har den ikke på Gjøvik enda så ser ikke noe poeng i det I følge siden til elkjøp er den på lager, så jeg stoler på at de har den. Den er jo på lager på flere elkjøp rundt om, feks elkjøp Dokka 9418127[/snapback] Blir spennende å se på om orderen blir endra til sendt da 9418216[/snapback] Ble sendt i går så regner med og ha den i morgen Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ja de har den ikke på Gjøvik enda så ser ikke noe poeng i det I følge siden til elkjøp er den på lager, så jeg stoler på at de har den. Den er jo på lager på flere elkjøp rundt om, feks elkjøp Dokka 9418127[/snapback] Blir spennende å se på om orderen blir endra til sendt da 9418216[/snapback] Ble sendt i går så regner med og ha den i morgen 9424991[/snapback] Da var den endelig mottatt og står på lading Lenke til kommentar
mkon Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Samma her, fikk den i dagtidlig. Kosa meg idag, lagt inn tomtom og skal ut på tur imorra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå