kongJarle Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er på jakt etter et multiplayer/co-op spill til ps3. Så er det noen som har noe å anbefale på den fronten? helst krigs spill. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Er på jakt etter et multiplayer/co-op spill til ps3. Så er det noen som har noe å anbefale på den fronten? helst krigs spill. 9113237[/snapback] Resistance: Fall of Man nytt er nye maps og globale servere. Man kan spille online opptil 40 stk.. holder det eller ? Endret 21. juli 2007 av Plutoo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Pluto har talt! FOM er heilt konge online, og det kan ta skikkelig av til tider. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Spørs litt hva du er ute etter... jeg bruker konsoll ganske sosialt, og synes VirtuaFighter 5 er et godt alternativ. Såvidt jeg har sett er det ingen andre gode multiplayerspill av den typen ute enda (type tekken, VF, PES osv.). Lenke til kommentar
kongJarle Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 kanskje litt dårlig formulert av meg der:P Mente spill som en spiller 2 stk samtidig på. ikke online men spiltscreen på lag eller mot hverandre (sport etc) Har res:fom men ikke tested enda. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Tror VirtuaTennis er et godt alternativ hvis du vil ha sport, men anbefaler som sagt VF5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå