haalo Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Har begått sjakktrekket å ikke sove i natt, og jeg trenger å være våken i dag. Får besøk, og mye må gjøre. Med andre ord: Jeg må være oppe i dag. Det jeg er ute etter da er triks til å kunne fungere noenlunde, selv om jeg ikke har fått noe søvn. Føler meg ikke helt på topp nå, for å si det sånn . Tror ikke å ta en overdose av koffein er det beste, i og med at jeg risikerer hodepine da, noe som ikke er gøy . Endret 21. juli 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Drikk vann! Ikke bruk så mye data, eller se TV. Blir gangske trøtt av det. Ellers har ikke jeg særlig mye annet å komme med. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Drikk vann! Høres ut som en god idé. Takk Ikke bruk så mye data, eller se TV. Blir gangske trøtt av det. No can do. Internett som fikk meg i denne situasjonen, og internett kommer til å forverre den . Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hva du enn gjør. Ikke legg deg ned noen plass. Etter LANet til Anto, la jeg meg ned på sofaen for å se TV. Sovnet tvert. Sitt uansett. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Noe av det beste man kan gjøre er å gå seg en tur. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kjør for all del ikke noe kjøretøy! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Hva du enn gjør. Ikke legg deg ned noen plass. Etter LANet til Anto, la jeg meg ned på sofaen for å se TV. Sovnet tvert. Sitt uansett. Hehe, gjorde jo det samme på LANet, jeg. Angrer ikke, døgnrytmen min var nesten normal dagen etterpå . Kjør for all del ikke noe kjøretøy! Tenkte å ta meg en rånetur i lastebilen min, men ok. Noe av det beste man kan gjøre er å gå seg en tur. Det hørtes ut som en glimrende idé, får teste det (hvis jeg gidder, da ). Endret 21. juli 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kjekt med kaffe vettu Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kaffe ja. Og battery, burn ++ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Sliter med det samme jeg og. Ca, sov 2 timer i går morges og 2 timer i går ettermiddag. Så blir det å døgne i dag og sove litt i morra og opp og rundvaske huset. Kan vasking og støvsuging av hus være et alternativ til å gå tur? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Kaffe ja. Og battery, burn ++ Plukket opp en sånn sukkerdrikk (Burn) på butikken, følte meg mer opplagt ganske fort. Er nesten sikker på at det i hovedsak var en placebo-effekt, men en effekt er en effekt . Må dog være forsiktig med for mye sånt, kan risikere å få hodepine. Hvordan er det med fysisk aktivitet og trøtthet? Har danset en god del DDR/ITG nå, og er ganske svett. Er det lurt? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kaffe ja. Og battery, burn ++ Plukket opp en sånn sukkerdrikk (Burn) på butikken, følte meg mer opplagt ganske fort. Er nesten sikker på at det i hovedsak var en placebo-effekt, men en effekt er en effekt . Må dog være forsiktig med for mye sånt, kan risikere å få hodepine. Hvordan er det med fysisk aktivitet og trøtthet? Har danset en god del DDR/ITG nå, og er ganske svett. Er det lurt? 9113720[/snapback] vel, du bruker mye energi, som igjen er med på å gjøre deg trøtt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå