Arsenal_RULES Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har to forskjellige harddisker På HDD1, har jeg installert XP 64-bit På HDD2, planlegger jeg å installere XP32-bit Grunnen for at jeg er nødt til å gjøre det på denne måten, er fordi noe av softwaren fungerer ikke på 64-bit, men jeg er nødt til å ha 64-bit, fordi jeg har 4gb ram. Så spørsmålet mitt er enkelt, vil de to uavhengige installasjonene påvirke ytelsen til hverandre? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ja det funker fint hvis du har hovedkort med bios hvor du kan endre bootdisk . Har dette selv på mitt DFI kort . Disk1 er XP Pro , Disk2 er Vista Ultimate . Bruker F11 under boot for å velge disk det bootes fra. Du må kun ha den disken det gjelder tilkoplet under hver OS installasjon (for å få sikret at de blir uavhengige) . Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Takker for svar... Ta gir jeg det en sjanse da Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Hvis du kopler fra din HDD1 (XP-64Bits) og Installerer XP32 med bare din HDD2 tilkoplet får du det slik jeg har . -> To uavhengige . (Ellers vil det bli bootfiles for XP32 på HDD1/delt for XP64 også og Dual boot Meny) Endret 21. juli 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå