Gå til innhold

Hvordan endre Online Content i Vista Media Center?

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg har et lite problem. Installerte Vista for en stund siden og har nå begytnt å brule Media Center delen flittig.

Men nå som jeg i tillegg skal benytte meg av "tabben" "Online Media" så får jeg KUN opp engelsk/amerikansk innhold.

Det er ikke så ønskelig med en reeinstallasjon av Vista så er det noen som har noen måter å fikse dette på evt. registry hacks eller hva som nå må til.

Jeg har installert norsk språkpakke og endret språk til norsk uten at dette hjelper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens!

Men nå som jeg i tillegg skal benytte meg av "tabben" "Online Media" så får jeg KUN opp engelsk/amerikansk innhold.

Jeg har installert norsk språkpakke og endret språk til norsk uten at dette hjelper.

9112867[/snapback]

Prøv å endre språk til norsk under "internet options" i Internet Exlplorer. Ligger under "Tools" menye.

Lenke til kommentar
Har engelsk OEM-Home installert på HTPC og den har norsk online innhold.

I kontroll panel - velg locale og regional settings til Norsk er alt som er gjort - men gjort dette under installasjonen av OS hvis jeg ikke husker feil.

9113733[/snapback]

Jepp er redd det er her det ligger. Jeg glemte nemlig å endre det under installasjonen, men burde jo def gå an å endre det i ettertid.

Helvette ta deg Bill Gates... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...