Gå til innhold

Første Lair (PS3) Anmeldelser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre eksklusive spill utenom de tre, med releasedate foreløbig innen 2007 som er verd å merke seg.

Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Unreal Torunament 3, Haze, Uncharted: Drakes Fortune, Hot Shots Golf 5, Folklore (Demo i morgen tror jeg), Eye of Judgement, Gran Turissimo Prologue, Socom: Confrontation, Wipeout HD, Time Crisis 4..

Resten av de andre intressante spillene kan du få tak i på andre platformer også..

9331349[/snapback]

Jeg tviler på at samtlige av disse kommer ut i år, dessuten er vel UT3 og Haze bare tidseksklusiver.

9331503[/snapback]

Jahavel?

... glem det, leste ikke posten til Rudi..

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Warhawk blir nok veldig stor suksess, ihvertfall så vet jeg ikke om en eneste person som _ikke_ likte spillet, av de som prøvde beta-versjonen..

Har hørt 0 negativ feedback på det...

Heavenly Sword blir også bra, iblant de som liker denne typen spill (ala Ninja Gaiden).

Lair er vell egentlig det eneste spørsmålstegnet, som spriker veldig i annmeldelsene. :-/

Andre eksklusive spill utenom de tre, med releasedate foreløbig innen 2007 som er verd å merke seg.

Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Unreal Torunament 3, Haze, Uncharted: Drakes Fortune, Hot Shots Golf 5, Folklore (Demo i morgen tror jeg), Eye of Judgement, Gran Turissimo Prologue, Socom: Confrontation, Wipeout HD, Time Crisis 4..

Resten av de andre intressante spillene kan du få tak i på andre platformer også..

9331349[/snapback]

Du glemte Assassins Creed :cry: , det skal komme i November :!:

Lenke til kommentar

var nesten!!:p Men alt så tror jeg heavenly sword , lair, haze og alt osv.. lever opp til mine forventninger ja.. og demoen var btw ting som var ja et år gammelt. og et spill som man bruker 5 år på å utvikle og da kunn det.. blir sjeldent dårlig..

Men vi får se senere neste måned..

Lenke til kommentar

i IGN's Podcast Beyond denne uken, var de veldig skeptiske til Lair. De sa at det virket veldig kjedelig og repetivt å spille. Reviewen var ikke ferdig enda, men samtlige av dem trodde det kom til å bli en nedtur.

På den andre siden var de ganske så positive til Warhawk.

Lenke til kommentar
i IGN's Podcast Beyond denne uken, var de veldig skeptiske til Lair. De sa at det virket veldig kjedelig og repetivt å spille. Reviewen var ikke ferdig enda, men samtlige av dem trodde det kom til å bli en nedtur.

9332350[/snapback]

Sjekk inlegget mitt forrige side. Var nettopp det som ristet denne tråden opp igjen fra grøfta :p

Lenke til kommentar

Fra PSM:

61073.jpg

Og PSM er ikke kjent for å være spesielt strenge. Tipper begge spillene ender opp som en fiasko både hos kritikerne generelt og salgsmessig.

Heavenly Sword vil nok gjøre det langt bedre, rundt 8, 9 hos de fleste anmeldere tipper jeg. Også Ratchet & Clank ser solid ut og Uncharted ser bedre og bedre ut for hver gang jeg ser det, så høsten er ikke helt kjørt for Sony.

Folklore ville jeg dog ha holdt meg unna. Fiasko i Japan og 5 hos Eurogamer lover ikke bra.

Lenke til kommentar

Angående Warhawk-reviewet, så har jeg troen på N4G sin konspirasjonsteori...

Har bare hørt positivt om spillet fra folk i beta'en, at dette skal være 6,5-spill, mens 2k sitt fotballspill er 8,5 er rett og slett for dumt.

Vi får håpe det er omstokkingen på besetningen i PSM som gjør det, og at ikke spillet har blitt ødelagt. :-/

Lenke til kommentar

9332350[/snapback]

Sjekk inlegget mitt forrige side. Var nettopp det som ristet denne tråden opp igjen fra grøfta :p

9333074[/snapback]

Whoops, fulgte litt for dårlig med der ja :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...