Knebel Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Den tyske sida som visstnok hadde scans av US PSM er nede.. Lurer på hvorfor.. Noen andre som kommer inn der eller er sida nede? http://www.gfdata.de/ Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Andre eksklusive spill utenom de tre, med releasedate foreløbig innen 2007 som er verd å merke seg.Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Unreal Torunament 3, Haze, Uncharted: Drakes Fortune, Hot Shots Golf 5, Folklore (Demo i morgen tror jeg), Eye of Judgement, Gran Turissimo Prologue, Socom: Confrontation, Wipeout HD, Time Crisis 4.. Resten av de andre intressante spillene kan du få tak i på andre platformer også.. 9331349[/snapback] Jeg tviler på at samtlige av disse kommer ut i år, dessuten er vel UT3 og Haze bare tidseksklusiver. 9331503[/snapback] Jahavel? ... glem det, leste ikke posten til Rudi.. Endret 21. august 2007 av Swoofah Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har jeg sagt noe annet? Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Warhawk blir nok veldig stor suksess, ihvertfall så vet jeg ikke om en eneste person som _ikke_ likte spillet, av de som prøvde beta-versjonen..Har hørt 0 negativ feedback på det... Heavenly Sword blir også bra, iblant de som liker denne typen spill (ala Ninja Gaiden). Lair er vell egentlig det eneste spørsmålstegnet, som spriker veldig i annmeldelsene. :-/ Andre eksklusive spill utenom de tre, med releasedate foreløbig innen 2007 som er verd å merke seg. Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Unreal Torunament 3, Haze, Uncharted: Drakes Fortune, Hot Shots Golf 5, Folklore (Demo i morgen tror jeg), Eye of Judgement, Gran Turissimo Prologue, Socom: Confrontation, Wipeout HD, Time Crisis 4.. Resten av de andre intressante spillene kan du få tak i på andre platformer også.. 9331349[/snapback] Du glemte Assassins Creed , det skal komme i November :!: Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Assassins Creed er ikke PS3 eksklusivt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 var nesten!! Men alt så tror jeg heavenly sword , lair, haze og alt osv.. lever opp til mine forventninger ja.. og demoen var btw ting som var ja et år gammelt. og et spill som man bruker 5 år på å utvikle og da kunn det.. blir sjeldent dårlig.. Men vi får se senere neste måned.. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 i IGN's Podcast Beyond denne uken, var de veldig skeptiske til Lair. De sa at det virket veldig kjedelig og repetivt å spille. Reviewen var ikke ferdig enda, men samtlige av dem trodde det kom til å bli en nedtur. På den andre siden var de ganske så positive til Warhawk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 i IGN's Podcast Beyond denne uken, var de veldig skeptiske til Lair. De sa at det virket veldig kjedelig og repetivt å spille. Reviewen var ikke ferdig enda, men samtlige av dem trodde det kom til å bli en nedtur. 9332350[/snapback] Sjekk inlegget mitt forrige side. Var nettopp det som ristet denne tråden opp igjen fra grøfta Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du glemte Assassins Creed , det skal komme i November :!: 9332003[/snapback] Nevnte bare spillene jeg synes er intressant som er PS3 eksklusive med foreløbig releasedate 2007, som han spurte om. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Fra PSM: Og PSM er ikke kjent for å være spesielt strenge. Tipper begge spillene ender opp som en fiasko både hos kritikerne generelt og salgsmessig. Heavenly Sword vil nok gjøre det langt bedre, rundt 8, 9 hos de fleste anmeldere tipper jeg. Også Ratchet & Clank ser solid ut og Uncharted ser bedre og bedre ut for hver gang jeg ser det, så høsten er ikke helt kjørt for Sony. Folklore ville jeg dog ha holdt meg unna. Fiasko i Japan og 5 hos Eurogamer lover ikke bra. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Angående Warhawk-reviewet, så har jeg troen på N4G sin konspirasjonsteori... Har bare hørt positivt om spillet fra folk i beta'en, at dette skal være 6,5-spill, mens 2k sitt fotballspill er 8,5 er rett og slett for dumt. Vi får håpe det er omstokkingen på besetningen i PSM som gjør det, og at ikke spillet har blitt ødelagt. :-/ Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 i IGN's Podcast Beyond denne uken, var de veldig skeptiske til Lair. De sa at det virket veldig kjedelig og repetivt å spille. Reviewen var ikke ferdig enda, men samtlige av dem trodde det kom til å bli en nedtur. 9332350[/snapback] Sjekk inlegget mitt forrige side. Var nettopp det som ristet denne tråden opp igjen fra grøfta 9333074[/snapback] Whoops, fulgte litt for dårlig med der ja Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kotaku liker Lair. Langt mer positiv enn mange andre spilljournalister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå