SpyHunterX Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det er nesten ubegripelig at du ikke kan skru av tiltfunksjonen, jeg skjønner ikke hva Factor 5 har tenkt på når de bestemte det. Sure det kan sikkert bli en bedre spilloplevelse for de som liker å bruke det, men mesteparten gjør jo ikke det. Nei dette var skuffende, ødelegg ett spill med så stort potensiale bare fordi de ikke lot brukerene velge om de ville ha tilt funksjon eller ei Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Aldri hørt om de sidene der før engang, venter til IGN og Gamespot sin review. IGN lovpriste jo spillet da de fikk prøve en lang uferdig versjon og spesiellt Sixaxis kontrollene. De mente jo det var dritbra. Reviewen ovenfor ligger jo på ett lite forum også, dette tar jeg med en glupe salt. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Om mange nok skriker etter release, burde det sikkert være åpnet for en oppdatering som gjør at man kan bruke spakene i spillet? Hvem veeet.... Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Om mange nok skriker etter release, burde det sikkert være åpnet for en oppdatering som gjør at man kan bruke spakene i spillet? Hvem veeet.... 9167349[/snapback] Ja det burde det nesten, men vi kan jo håpe på at anmelderne fra EGM og Gamepro var helt på jorde og Tilt kontrollen viser seg og være helt perfekt Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Lair blir nok ingen tittel i min hylle, Nok av spill til høsten som skal kjøpes, Jeg mener du har GTA 4 , Asassins creed som er Must have, Folklore, Call of Duty 4, Medal of honor Airborne, haze .. MGS 4 til vintern. dette er jo bare noe av det som penga heller blir prioritert.. Men hadde vært koslig av Sony om det faktisk kom en liten Demo på PSN så vi kunne testa det før vi bruker 500kr på ett spill ... norge er søppel Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hmm. Dette var litt merkelig. Etter det jeg har lest av spillet fungerer tilt-funksjonen utmerket og grafikken er fantastisk. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hmm. Dette var litt merkelig. Etter det jeg har lest av spillet fungerer tilt-funksjonen utmerket og grafikken er fantastisk. 9167724[/snapback] Grafikken blir vel ikke klaget på, det jeg ser er at det er tilt kontrollen som ødelegger for spillet. Previews og reviews går ikke hånd i hånd heller, om noen har skrevet en gang at spillet virket fantastisk den lille demoen de fikk av det (som veldig ofte er guidet) i et preview så trenger ikke dette være sant når de anmelderene selv får legge hendene på spillet og testet grensene med det. Trenger bare å se på 1up sin første preview av Too Human, og deres andre. Den første så virket spillet fantastisk, og den andre som var et halvt år senere var spillet fullstendig ødelagt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det var alt jeg trengte å vite. IGN gidder jeg ikke høre på engang, dryss litt grafikk i øynene deres og de driter i resten. Beklager, men synes de er dårlige til å anmelde spill og lovpriser spill kun grunnet grafikk. Gamespot gir rare karakterer til tider uten å forklare hvorfor de gir de karakterene. De gir og høyere karakter som ikke stemmer med omtalen, så de stoler jeg heller ikke på. Kan tenke meg at Sixaxisen ikke helt funker, kombiner at du skal rise hit og dit med den lille klumpen av en PS2 kontroll samtidig som du skal holde styr på 8 knapper. "rist Sixaxisen høyre/venstre mens du trykker L2+firkant+R1. Du vil da gjøre et eller annet". Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Bear: leste du ikke den delen om at anmeldelsen skal visstnok være fake? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Bear: leste du ikke den delen om at anmeldelsen skal visstnok være fake? 9168752[/snapback] Leste du at en her skrev at han "håpte" den var fake? Jeg finner ikke hvor det blir vist at anmeldelsene er fake ihvertfall? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Bear: leste du ikke den delen om at anmeldelsen skal visstnok være fake? 9168752[/snapback] Til det motsatte er bevist tar jeg den som den er, mer vet vi ikke. Jeg tar dog de fleste anmeldelser med en klype salt, vet aldri hvordan anmelderen er stilt i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er ikke EGM reveiwen bekreftet fake, bladet kommer vel ikke ut før om 10 dager, og ingen scans eller noe til å bekrefte at det er "the real deal". Venter heller på gametrailers og Ign reveiws for Lair 9166811[/snapback] Ingen kilder eller noe, men det er dette jeg sikter til, ikke han som håper. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 En fyr skrev dette i som kommentar til anmeldelsen. En mulig forklaring? "Dan Hsu, one of the EGM reviewers, is KNOWN to be a XBOX fanboy, and he ALWAYS criticizes anything SONY. No wonder LAIR go so low." Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 The initial level started with us right in the thick of battle, riding atop our dragon. The first order of business was to get used to the controls. Flying the dragon around isn't tough, but there is a bit of a learning curve. To flap the wings--and fly forward--you tap the X button, and steering is controlled by tilting the Sixaxis. Just like in a driving game, there is plenty of potential to oversteer, so it doesn't take a lot of movement to tilt the dragon in the proper direction. At first you might be inclined to use the analog sticks for steering, but you'll need to let go of this misconception early, since the sticks are used for camera control. Her litt om hva gamespot mener om tilt styringen i Lair. De sier at det vanskelig å bli vant til, men ikke umulig å lære seg. http://www.gamespot.com/ps3/action/lair/ne...eatures;title;2 Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Et par utsagn. " It's hard not to notice how beautiful Lair is" " Lair looks to buck this trend with stunning visuals and some clever uses of the Sixaxis controller. If you think it sounds cool to jump on the back of a dragon and set fire to loads of baddies, you'd be right." " Paying attention to the gameplay was a tough task though, mostly because Lair is simply stunning to look at. The draw distance is fantastic, and the enormous maps are rendered down to the last detail. We saw plenty of gorgeous details, from beautiful water-shaders to lovely motion-blurring when we did a 180-degree turn. Even more amazingly, Lair pulled it off without a single hitch in frame rate, making for plenty of smooth flight. And as you can imagine for a game featuring so much fire, the flame effects are some of the best we've ever seen." PS: Play Magazine gav Lair a 9/10 Tror dette spillet vil få mye bedre anmeldelser etter hvert. Endret 29. juli 2007 av mnorm Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Helt enig, og selvom Sixaxis'en ikke viser å være helt perfekt så kommer jeg nok til kjøpe meg det her uanzett. Har vært liit spilltørke for min ps3 i det siste Endret 29. juli 2007 av SpyHunterX Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er ikke EGM reveiwen bekreftet fake, bladet kommer vel ikke ut før om 10 dager, og ingen scans eller noe til å bekrefte at det er "the real deal". Venter heller på gametrailers og Ign reveiws for Lair 9166811[/snapback] Ingen kilder eller noe, men det er dette jeg sikter til, ikke han som håper. 9168982[/snapback] Abonnenter får bladet en del tidligere. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 En fyr skrev dette i som kommentar til anmeldelsen. En mulig forklaring? "Dan Hsu, one of the EGM reviewers, is KNOWN to be a XBOX fanboy, and he ALWAYS criticizes anything SONY. No wonder LAIR go so low." 9169460[/snapback] Nå begynner det å bli litt latterlig her. EGM har jo også et-par av de største Sony-fanboysa hos 1up, bl.a. Shane Bettenhausen som hauser opp alt av Sony nyheter. Det er forøvrig Crispin Boyd, Greg Ford og Garnett Lee som har reviewet Lair i EGM. Og reviewene fra EGM stemmer, da det er tatt fra en tråd på GAF (en fyr som poster anmeldelsene der hver måned når han får magasinet i postkassa). http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=175237 EGM er heller ikke spesielt strenge. Merk at ingen spill har fått dårligere enn 5.0 i siste nummer: Ehm, CaC og Resistance fikk 6/10.. 9167288[/snapback] I siste nummer? Resistance fikk forøvrig 8.5 mens Calling all Cars fikk 8.0. Tror kanskje du tenker på Eurogamer? PS: Play Magazine gav Lair a 9/10 9169536[/snapback] Play Magazine gav Sonic 9.5. Blir svært spennende å se flere reviews. Jeg tror det når ganske høyt hos de største. Får det over 7 hos IGN kjøper jeg det usett, virker veldig interessant syns jeg. 9166594[/snapback] Får ikke stort sett de fleste spillene over 7 hos IGN? Dog vil jeg aldri stole på anmeldelse av et spill på kun en site. Derfor det er kjekt med metacritic og gamerankings. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 EGM er heller ikke spesielt strenge. Merk at ingen spill har fått dårligere enn 5.0 i siste nummer: Ehm, CaC og Resistance fikk 6/10.. 9167288[/snapback] I siste nummer? Resistance fikk forøvrig 8.5 mens Calling all Cars fikk 8.0. Tror kanskje du tenker på Eurogamer? 9170409[/snapback] Ooops, my bad... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 PS: Play Magazine gav Lair a 9/10 9169536[/snapback] Play Magazine gav Sonic 9.5. 9170413[/snapback] Det sier vel egentlig alt. Av det jeg leser på forum, så virker det ikke som det er mange som tar Play seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå