KongRudi Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Nå kommer nå Lair til PS3 da, bare så det er avklart. Er litt usikker på hva storyline går ut på, skal leite litt rundt, så poster jeg etterhvert. 9125175[/snapback] Norge blir innvadert, fordi Sverige og Danmark går tom for vann, de tok for lange dusjer.. Vi nordmenn vil ikke dele vannet med svensker og dansker, og siden vi er dragerytter i den Norske hær, må vi forsvare oss mot svenskene og danskene som kommer for å stjele vannet vårt. Handlingen er noe lignende det jeg nettop sa.. Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 haha. D®agens! :!: Håper de har greid å få inn skikkelige Sixaxis kontroller på denne! Likte ikke Motorstorm sin løsning, var så upresist! Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Så litt gameplay når de styrte med sixaxis og det så ut til å fungere kjempebra! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 EGM: lair: 6.0, 5.5, 5.0crispin says the combat system is confusing, and the sixaxis controls don't always work the way they should. lock-on system is also jacked. greg ford says the camera is frustrating in ground combat. the wide open levels hold a lot of potential but ultimately don't deliver garnett says it's a "frustrating disappointment" with a few bright spots Fra GamePro: GAMEPRO - 3.75/5 (A) Pros: Gorgeous graphics, amazing orchestral soundtrack, dragon based action is fun. Cons: The decision to use a SixAxis only control scheme hurts more than it helps. Some random quotes from the review... ON THE CONTROL SCHEME ISSUES: "To be fair, the motion sensing is pretty accurate but requiring you to constantly move your hands around while fiddling with buttons over the course of a fairly long game is asking too much. It's unfortunate that the game relies so heavily on a gimmicky feature that no one has been able to get a true grasp of (pun intended)." ON THE GOOD QUALITIES: "At it's best, the dragon-based combat of Lair is pretty damn awesome. Soaring around majestically in the sky; raining hot fiery dragon-breath death upon your foes' heads; grappling with other dragons and clawing their eyes out; leaping onto an enemy dragon-rider's back and hacking at him with your weapon; swooping down onto the ground and rampaging around like Godzilla--there's no shortage of thrills to be had." SOME ADDITIONAL COMMENTS: "I should point out that we were playing an early review build and Factor 5 will probably make tweaks up to the moment the gold master goes off to the mastering lab, but the core gameply mechanics are already in place and there's no denying that it's flawed. I expect many fans will be disappointed thanks to all of the hype that's built up around the game, but the inevitable complaints about the control scheme will no doubt be warrented. Despite all this, Lair still manages to be a decent title that all PS3 owners should look into but you may want to reserve your true excitement for the day when the other hotly anticipated PS3 titles like Heavenly Sword arrive." ON THE GROUND CONTROLS: "The Sixaxis-only control scheme that plagues the game is noticably absent when you land your dragon on the ground as the analog sticks take over, making it easier to wreak havoc." Irriterende at spillet tvinger oss til å bruke sixaxis motion control. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Bryr meg ikke om dette spillet, uansett om det hadde fått 10/10 av Gamespot. Har nok spill å tenke på denne høsten.. Men litt gale at sixaxis-styringa blir kalt gimmicky da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg syns spillet ser herlig ut jeg, kjøper dette viss jeg føler for det, driter i hva anmelderne gir Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Argh, det var trist, men må nok ha det likevel ja... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Dette var vel spillet der sixaxis skulle vise hva den var god for, men det ser vel ikke akkurat ut til å leve opp til hypen. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Litt overrasket over at EGM gir så lav score. De er ganske strenge dog. Hadde trodd Lair skulle ende opp bedre enn dette. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Syns det fikk litt dårlig kritikk, men dem ga ikke Blue Dragon så mye bedre og etter det jeg har lest skal det være et knall spill. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Blir svært spennende å se flere reviews. Jeg tror det når ganske høyt hos de største. Får det over 7 hos IGN kjøper jeg det usett, virker veldig interessant syns jeg. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Blir svært spennende å se flere reviews. Jeg tror det når ganske høyt hos de største. Får det over 7 hos IGN kjøper jeg det usett, virker veldig interessant syns jeg. 9166594[/snapback] EGM er vel det største bladet i USA. Men jeg er spent på hva det får hos Gamespot, Euro Gamer og 1up. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Må si jeg synes EGM ofte gjør en god jobb når de anmelder, så de kan godt ha noen poenger her. Gleder meg til bladet dumper ned i postkassen. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er ikke EGM reveiwen bekreftet fake, bladet kommer vel ikke ut før om 10 dager, og ingen scans eller noe til å bekrefte at det er "the real deal". Venter heller på gametrailers og Ign reveiws for Lair Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Blir svært spennende å se flere reviews. Jeg tror det når ganske høyt hos de største. Får det over 7 hos IGN kjøper jeg det usett, virker veldig interessant syns jeg. 9166594[/snapback] EGM er vel det største bladet i USA. Men jeg er spent på hva det får hos Gamespot, Euro Gamer og 1up. 9166613[/snapback] Jasså, det visste jeg ikke. Da håper jeg det er fake, for spilet ser jo så originalt og morsomt ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er ikkje heilt gira på denne tittelen egentlig så med mindre dette får gode anmeldelser rundt om samt det kommer ein god demo som overbeviser fårmvi se om det blir noe kjøp. Som fleire sier skulle jo dette ver spillet som rettferdigjorde tilt-funksjonene, som eg enda ser på som ein håpløs liten sak. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det var skuffende svakt. Har aldri sett på spillet som noe kjøp for min del, men hadde trodd at dette var et kvalitetsspill. Som alltid venter jeg på Eurogamer/Gamespot, men det virker som de tre anmelderne er rimelig enige. EGM er heller ikke spesielt strenge. Merk at ingen spill har fått dårligere enn 5.0 i siste nummer: lair: 6.0, 5.5, 5.0 mario strikers charged: 7.5, 7.5, 7.5 all pro football: 6.5, 6.5, 7.0 ncaa football 2008: 8.5, 9.0, 8.5 stuntman ignition: 7.5, 7.5, 7.0 dynasty warriors gundam: 6.5, 5.5, 5.0 nascar 08: 6.5, 6.5, 6.5 blue dragon: 6.5, 7.5, 6.5 persona 3: 8.5, 9.5, 9.5 (GAME OF THE MONTH) guitar hero rocks the 80s: 7.5, 6.0, 6.0 jeanne d'arc: 8.0, 7.0, 8.0 picross ds: 8.5, 8.0, 8.0 brain age 2: 8.0, 7.0, 6.0 heroes of mana: 7.5, 5.5, 6.0 luminous arc: 5.5, 6.0, 6.0 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) persona 3: 8.5, 9.5, 9.5 (GAME OF THE MONTH) W00t det har jeg bestilt Ps2 power! Endret 29. juli 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 EGM er heller ikke spesielt strenge. Merk at ingen spill har fått dårligere enn 5.0 i siste nummer: Ehm, CaC og Resistance fikk 6/10.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå